به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۷۳۶۶۴

حضور زاکانی در «شریف» به جنجال کشیده شد

حضور زاکانی در «شریف» به جنجال کشیده شد
گروه فیلم: جلسه دانشجویان دانشگاه شریف با علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو به جنجال کشیده شد. در ابتدای این جلسه چندین نفر از دانشجویان به بیان نقطه نظرات، انتقادات و ابهامات خود درباره موضوعات مختلف حاکم بر فضای دانشگاه، اداره پایتخت و کشور پرداختند. علیرضا زاکانی در میانه سخنان خود زمانی که درمورد اقدامات خود در زمان نمایندگی در خصوص مبارزه با فساد صحبت می‌کرد، با واکنش برخی دانشجویان مواجه شد و با عصبانیت به آن‌ها پاسخ داد که «آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟» پاسخ دانشجویان به این اظهارات، اما زاکانی را خشمگین‌تر کرد.
.....
مرجع : فرارو
برچسب ها: علیرضا زاکانی

صفورا
United States
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۸:۵۳
رئيس مجلس مى گه ما از ظرفيت هاى قانون اساسى هنوز استفاده نکرديم و بر اساس حرف ايشون شما هم مشخص نکرديد که با کدام يک از اين ظرفيت ها به جنگ با فساد رفتيد چون که قبلش تو چهل سال گذشته مبارزه تون جواب نداده ( شايد دليلش همون عدم استفاده از ظرفيت ها بوده ) اگر داده بود که اين مصيبت هاى امروز را نداشتيم. بهر صورت مردم مخصوصا جوانان با اين گونه ادله ها و صحبت ها قانع نمى شوند (408229)
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۱۹:۳۵
کسی که از انواع رانت ها استفاده کرد تا پست شهرداری تهران رو که ربطی به تحصیلاتش نداره رو اشغال کنه چه انتظاری می توان داشت!!؟ (408237)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۰۰:۲۶
امثال ایشون یک ملت 80 میلیونی رو بدون خواست خودش وارد جنگ چند ساله با ابرقدرتهای جهان کردن، و خودشون اون بالا نشستن دارن له شدن ملت رو تماشا میکنن، امریکا، انگلیس، آلمان و... ابرقدرت هستند و هرکس کتمان کنه یا نفهمه یا خائن (408418)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۲۲:۰۴
چقدر تحقیر آمیزه که یک نماینده مجلس که شغلش رو از همین مردم گرفته ودرآمدش هم از دولت سر مردم است اینطور حرف بزنه...از هر شهری که باشه باید آرزوی نمایندگی دور بعدی به دلش گذاشته بشه (408253)
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۲۲:۳۲
این ها اصلاً برای تحریک دانشجوها راه افتادند و رفتند به دانشگاه های مختلف.
برانداز واقعی این جماعت هستند. از آن بابایی که می خواهد دو هفته دیگر روسری را برگرداند سر جایش تا این آدم که خودش نمی فهمد وقتی می گوید 60 تا 70 تا پرونده فساد را پیگیری کرده، چه معنای زشتی دارد. 60 تا 70 تا پرونده فساد؟! چه خبره؟ تا ... (408256)
۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ۲۲:۵۴
این عصبانیت نیست بله قاطعیت و باصلابت صحبت کردن است. از جانب کسیکه در میدان حضور پررنگ و موثر داشته در مقابل مشتی شعارزده ی حراف که گوش به دهان دشمن دارند و از زیر پتو شعار میدهند. (408257)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۰۷:۲۸
ایشان هر وقت پشت شان به مراکز غیبی قدرت گرم نبود و با قاطعیت و با صلابت حرف زدند فرمایش شما درست است. (408265)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۰۸:۰۳
طرف بخاطر انغلاب، شب اتنخابات از ریاست جمهوری دست کشید ولی چون می خواست با فساد مبارزه کنه شهرداری رو قبول کرد. (408267)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۰۹:۲۸
یکی از این جناب زاکانی بپرسه کسی که با رانت بر صندلی تکیه زده که حقش نیست مفسد نیست؟؟؟ (408272)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۲:۲۳
خنده داره بخدا
چهارتا پرونده رو نمایشی یگیری کرده زورش به مفسدین نرسیده اومده لقز می خونه (408291)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۲
آقای زاکانی مدتها است برخی تابلوهای راهنمایی بزرگراها و خیابانهای شهر تهران مفقود یا کنده شده است. با توجه به اینکه این تابلوها در شب و مواقع خطر و اورژانسی به بیماران و همراهان آنها در مسیریابی کمک می کنند، لطفا رسیدگی و آنها را درست کنید. (408308)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۵:۰۱
کاش خائن رو تعریف میکردند. به نظر میرسه شکاف بین مردم و نظام خیلی جدی تر از این حرف ها باشه. مردم دنباله خائن به مملکت (کسانی که باعث وضع معاش فعلی، آبروی از دست رفته ایران در سطح جهانی و ...) هستند اما اقایان مسئول به معترضین به سیاست های نظام و... میگن خائن.
انقلابی رو ازش صحبت میکنند و بابتش از شهروندان طلب دارن که از بطن مردم بود و اگر مردم نبودند انقلابی نبود. (408316)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها