به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۳۷۶۶۶۹
استفان الشعراوی:

مورینیو نمی‌خواهد سرمربی پرتغال شود

مورینیو نمی‌خواهد سرمربی پرتغال شود
گروه ورزشی: پس از شکست غیرمنتظره تیم ملی پرتغال مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022، دوران حضور فرناندو سانتوس در این تیم به پایان رسید و او توسط فدراسیون فوتبال پرتغال اخراج شد. شایعات در روزهای اخیر حاکی از احتمال حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم بوده است، اما استفان الشعراوی تاکید کرد این بازیکن روی موفقیت جالوروسی تمرکز کرده و نشانه ای برای جدایی از رم در روزهای اخیر نشان نداده است.
1759952
استفان الشعراوی گفت: "ما هرگز با او در مورد احتمال حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم ملی پرتغال در ماه های آینده صحبت نکرده‌ایم. ما تصور می‌کنیم که این سرمربی روی موفقیت رم و اهدافی که ما در سر داریم تمرکز کرده و مثل همیشه می خواهد کاری کند ما عملکرد بهتری داشته و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
او همیشه در هر موقعیتی حضور مفید و موثری برای رم داشته است. مورینیو حتی برای بهبود نحوه صحبت کردن با ما در رختکن و در مسابقه نیز تلاش کرده و به دنبال ارائه نشانه های درست به ما بوده است و  من فکر می‌کنم که چیزی که اکنون برای او اهمیت دارد، موفقیت باشگاه رم در آینده است و همه ما امیدواریم که او بتواند برای مدت طولانی در اینجا بماند."
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها