به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۷۹۲۱۶

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ آغاز شد

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ آغاز شد
گروه علمی: نمایشگاه فناوری CES پس از دو سال درگیری جهان با کووید-۱۹ بار دیگر با شکوه سابق پا به عرصه گذاشته است.به گزارش ایسنا، CES تاثیرگذارترین رویداد فناوری در جهان است که عرصه‌ای برای اثبات پیشرفت فناوری‌ها و نوآوری‌های جهانی فراهم می‌کند. این نمایشگاه جایی است که بزرگترین برندهای جهان در آن شرکت کرده و با شرکای جدید ملاقات می‌کنند و تیزبین‌ترین نوآوران پا به صحنه می‌گذارند.
 
از آخرین نمایشگاه CES که در شرایط عادی در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، جهان تغییرات زیادی کرده است. با شروع همه‌گیری کووید-۱۹ این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ به طور کاملا مجازی برگزار شد و در سال ۲۰۲۲ نیز ترکیبی از نمایش حضوری و مجازی برای برگزاری آن در نظر گرفته شد اما اکنون شاهد بازگشت فناوری‌های جدید به مرکز همایش‌های لاس‌وگاس هستیم.

این نمایشگاه مهم فناوری امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۸ دی ادامه خواهد داشت. دو روز اول نمایشگاه به طور خاص به اهل رسانه اختصاص دارد و درب‌های آن در روز پنجشنبه ۱۵ دی برای بازدید عموم باز خواهد شد.CES تمامی جنبه‌های فناوری را شامل می‌شود. از جمله مواردی که در این نمایشگاه فناوری به نمایش در می‌آید فناوری‌های مربوط به حوزه هوش مصنوعی، انرژی، خودرو، سلامت، سرگرمی، صفحه‌های نمایش و تلفن‌همراه، وسایل خانه، ربات، فناوری‌های ۵G و بسیاری از فناوری‌های دیگر است.

اولین نمایشگاه CES در سال ۱۹۶۷ در شهر نیویورک به اجرا درآمد. از آن زمان تاکنون هزاران محصول در این نمایشگاه رونمایی شده است که بسیاری از آنها زندگی ما را تغییر داده است.اکنون باید منتظر رونمایی از فناوری‌های جالب در بسیاری از حوزه‌ها در CES ۲۰۲۳  باشیم.
برچسب ها: نمایشگاه CES 2023
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها