به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۷۹۳۰۱

اینترنت کل کشور دو روز قطع می‌شود!

اینترنت کل کشور دو روز قطع می‌شود!
گروه فیلم: پس از جنجال‌های به وجود درپی لو رفتن چندین باره سوالات امتحان نهایی و کنکور، حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در برنامه صبح به خیر ایران از قطع سراسری اینترنت در روزهای برگزاری مرحله اول کنکور خبر داد. 
....
تکذیب قطع سراسری اینترنت برای کنکور توسط وزیر علوم
«محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد اینترنت فقط در محله‌هایی که کنکور برگزار می‌شود، قطع خواهد شد نه به شکل سراسری.
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: قطعی اینترنت

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۱:۱۴
وای که چقدر اینها ...
از کجا اینها رو میارن میکنن مسئول!
۳۰ درصد پوزهای مملکت اینترنتی است، یعنی چند صد میلیارد به این اقتصادی که با تنفس مصنوعی زنده است ضرر! فقط یک موردش رو گفتم، گرفتاری ها و مشکلات دیگه مردم بکنار، اینها سطح فکر و زندگی شون بدرد کره شمالی می خوره (413450)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۱:۳۷
جای اینکه نت را قطع کنید مردم را از کار و زندگی بندازید از بالا رفتن جانماز آب کش ها جلوگیری کنید نخاله ها را بندازید بیرون تا مرتکب تعدی و فساد نشوند تا کی باید از ما بهتران در برابر قانون با بقیه مردم متفاوت باشند یه عده هر غلطی بکنند می دانند که در امانند چون یا کلی از صنف خودشون میان حمایتشون می کنند یا قدرت و پولش رو دارند ایجاد دردسر کنند درسته احترام ایثارگران واجبه اما قابیل برادر شهید بود قطام هم خواهر و دختر شهید. خوارج هم که قبل از خروج ایثارگر بودند! (413454)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۲:۳۸
خوشحال هم هست

بگذرد این روزگار تلختر از زهر (413471)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها