به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۳۸۳۶۰۵

جنجال یک اخراج در کوپا دل‌ری: VAR به نفع بارسا است!

جنجال یک اخراج در کوپا دل‌ری: VAR به نفع بارسا است!
گروه ورزشی: بارسلونا دیشب در یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری میزبان رئال سوسیداد بود و موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد. یکی از اتفاقات مهم این بازی اخراج برائیس مندز، بازیکن سوسیداد بود، که باعث شد این تیم پنجاه دقیقه 10 نفره مقابل بارسا بازی کند.
برائیس مندز به خاطر انجام یک تکل خشن با دریافت کارت قرمز جریمه شد و زمین را ترک کرد. اما سوسیداد و بسیاری دیگر در اسپانیا از تصمیم داور راضی نیستند چرا که معتقدند در بازی قبلی بارسا صحنه مشابهی وجود داشت که داور از اخراج عثمان دمبله خودداری کرد ولی در بازی دیشب مندز با اجرای همان حرکت با کارت قرمز مواجه شد و زمین را ترک کرد.
1795238
در شبکه‌های اجتماعی دعوای شدید بین هواداران بارسا و دیگر هواداران اسپانیایی آغاز شده و مخالفان تیم کاتالان مدعی هستند این دو صحنه مورد اشاره نشان می‌دهد داورها با بلوگرانا مهربان هستند.
میکل سن‌خوزه، بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو، از جمله کسانی است که در این دعوای مجازی حضوری پررنگ داشت. او در پستهای خود نوشت:" از VAR مثل ابزاری استفاده می‌کنند که هر وقت لازم بود به نفع یا ضرر یک تیم حکم بدهند. کارت قرمز درست بود ولی فریاد ما این است که چرا برائیس اخراج شد ولی دمبله در بازی مقابل ختافه نه؟"
1794418
در پایان مسابقه دیشب ایمانول آلگواسیل، سرمربی سوسیداد، پذیرفت که خطای بازیکن تیمش مستحق کارت قرمز بوده ولی گفت در نبود VAR این خطا دیده نمی‌شد و بازی ادامه پیدا می‌کرد. او به خبرنگاران گفت:" من هم اگر داور بودم و از VAR در گوشم می‌گفتند تصاویر را نگاه کنم حتما برائیس را اخراج می‌کردم. ولی اگر VAR نبود بازی ادامه پیدا می‌کرد".
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها