به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۸۷۹۴۱

گواردیولا: روند عالی یعنی 10 بازی ببریم!

گواردیولا: روند عالی یعنی 10 بازی ببریم!
گروه ورزشی: منچسترسیتی که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است فردا در هفته بیست و چهارم این لیگ در خانه ناتینگهام فارست به مصاف این تیم می‌رود.
شاگردان پپ گواردیولا چهارشنبه‌ شب در یک بازی بزرگ و تعیین‌ کننده در رقابت صدر جدول در خانه آرسنال به مصاف این تیم رفتند و با پیروزی 3-1 به خانه برگشتند. این پیروزی باعث شد سیتی بعد از چندین هفته تعقیب آرسنال بالاخره موفق شود از این تیم سبقت گرفته و به صدر جدول برگردد.
منچسترسیتی فردا در خانه ناتینگهام فارست به مصاف این تیم می‌رود و امیدوار است با کسب سه امتیاز همچنان به صدرنشینی ادامه دهد.

1800370
روند عالی منچسترسیتی در لیگ برتر؟
روند عالی یعنی اینکه تیم شما 10 مسابقه پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذارد. در این فصل تا حالا چنین روندی برای ما اتفاق نیفتاده است. سه بازی قبل، ما در خانه تاتنهام شکست خوردیم.
جک گریلیش
جک خیلی خوب بازی می‌کند. من درباره بعضی مشکلات در تصمیم‌گیری‌ها با جک صحبت می‌کنم ولی کیفیت بازی او همیشه بالا بوده و تنها چیزی که باعث شده گاهی نتواند از کیفیت فوتبالش بیشترین استفاده ممکن را ببرد این است که در برخی لحظات مهم شاید نخواسته ریسک‌های بزرگ بپذیرد. او باید به روند فعلی ادامه بدهد.
وضعیت جان استونز
جان در حال بهتر شدن است ولی به بازی فردا نخواهد رسید.
کوین دی‌بروینه
کوین هم مثل جک خیلی خوب است. مثل همه بچه‌های ما. من بابت همه چیز راضی هستم. احساس می‌کنم این بچه‌ها می‌توانند بهتر از این کار کنند و توانش را دارند.
همکاری دی‌بروینه و جک گریلیش
کوین و جک در غذاخوری باشگاه با هم صحبت می‌کنند و من می‌دانم هر دو این را می‌دانند که باید بهتر کار کنند. در نهایت بازیکنان هستند که در زمین حضور دارند و من از هر دوی آن‌ها مثل بقیه بچه‌ها انتظار بیشتری دارم. آن‌ها هنرمندهایی هستند که در زمین اثر هنری خلق می‌کنند و من نمی‌توانم شخصاً وارد میدان بشوم و با توپ بازی کنم.
وضعیت سیتی در کورس قهرمانی
ما در موقعیتی هستیم که در شروع فصل آرزویش را داشتم. من بعد از دو قهرمانی پیاپی نمی‌توانم انتظار داشته باشم که با اختلاف زیاد صدرنشین باشیم. این عملاً غیرممکن است. هنوز 15 بازی باقی مانده که بازی‌های خیلی زیادی است. ولی ما می‌خواهیم وقتی 10 یا 8 بازی به پایان باقی مانده عملاً شانس قهرمانی خیلی زیادی داشته باشیم. این هدفی است که دنبال می‌کنیم. 
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها