به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۳۹۰۸۴۰
افزایش تعداد دانش‌آموزان دختر مسموم خوزستان به ۷۷۰ نفر

حملات شیمیایی به مدارس دخترانه روستاها هم کشیده شد

حملات شیمیایی به مدارس دخترانه  روستاها هم کشیده شد
گروه جامعه: حجم حملات شیمیایی امروز به مدارس دخترانه کشور، چنان گسترده بود که به روستاها نیز کشیده شد! برای مثال، مدرسه دخترانه روستای مبارک آباد قم، هم مورد حمله سمی قرار گرفت!
امروز در استان‌های خوزستان و یزد حملات خیلی گسترده بود و بیش از 30 مدرسه درشهرهای مختلف این دو استان مورد حمله گازهای شیمیایی قرار گرفتند. گزارش‌ها حاکیست دانش‌آموزان دچار سرگیجه و نفس‌تنگی شدید شده بودند. تعدادی از دانش‌آموزان ‌گفتند: برخی مدیران مدارس، در اقدامی عجیب درب‌های سالن مدارس را بسته بودند و اجازه خروج و رفتن به حیاط را نمی‌دادند!
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانش‌آموزانی که امروز در استان خوزستان دچار مسمومیت شده‌اند، به ۷۰۰ نفر خبر داد. دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت موارد مسمومیت امروز دانش‌آموزان در مدارس خوزستان اظهار کرد: از صبح امروز (۱۴ اسفندماه) تاکنون ۷۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در شهرهای اهواز، رامهرمز، ماهشهر، امیدیه، سربندر و آبادان دچار مسمومیت شده‌اند.
وی افزود: ۵۰۰ نفر از این بیماران درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۰۰ نفر همچنان تحت نظر هستند.
حی‌بر بیان کرد: روز گذشته نیز ۷۰ نفر در هفتکل دچار مسمومیت شدند که با احتساب این افراد، تعداد کل افراد دچار مسمومیت در استان خوزستان تاکنون ۷۷۰ نفر بوده است.

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۰۸:۱۳
اگر مدیر مدرسه در رو بسته و اجازه نداده، احتمال اینکه کار خود آموزش و پرورش باشه قوت گرفته چون تا حالا کسی ندیده که از بیرون چیزی پرتاب شده باشه، اگر هم از بیرون پرتاب بشه تو محیط حیاط مدارس پخش میشه یعنی یک نفر از داخل مدارس این کارها را انجام میده. (422617)
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۰۸:۲۴
بهار نیوز خیلی کثیف و مشمئز کننده هستی ، (422619)
dayani
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۱:۰۰
چقدرخوشحال شدیم وقتی فرمانده سپاه هشدار داد که اگر یک تار مو از سر هر ایرانی کم شود، تمام ریش و پشم اقدام کنندگان را خواهیم سوزاند.
و چقدر متاسفم و نگرانیم که اینهمه دانش آموز ایران مسموم می شوند و این همه نیروهای سپاهی، بسیجی و نیروهای امنبتی و نظامی بعد از اینهمه مدت دست ها بالا ، تسلیم ایستاده اند. خدا رحمت کند شهید حججی را که سرش را برای چه داد!
چه خوش است گر محک تجربه آید بمیان .... (422629)
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۱:۱۷
بیش از یک ماه است اخبار مسمومیت دانش آموزان شنیده می شود بجای شناسایی عوامل وبرخورد و کنترل موضوع در طول این مدت ،بعضی از مسئولان به حکم مفسد فی الارض اشاره کردند (422684)
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۲:۵۵
این موضوع آدم رو یاد ماجرای اسید پاشی اصفهان و عنکبوت مقدس و قبل های زنجیره ای کرمان و حمله طالبان (طلبه ها ) به مدارس دخترانه افغانستان میندازه (422705)
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۱:۳۹
کاملا درسته گویا افرادی نمی خواهند که این افراد شناسایی شوند (422761)
آیشن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۲۳:۳۶
باید جلوی این کار هر چه زودتر گرفته شود. نمیشه که هر روز این اتفاق بیفته.همه نگرانند همه بچه دارند. (422713)
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۱:۴۱
ادم می ترسه بچش را بفرسته مدرسه خدا میدونه عوارض این مسمومیت بعدا چه خواهد بود ولی افسوس کسی جوابگوی این ملت نیست (422762)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها