به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۹۱۰۰۷

ناراضی از تعویض: خشم شدید مدافع رئال روی نیمکت

ناراضی از تعویض: خشم شدید مدافع رئال روی نیمکت
گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف بتیس رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
واسکز اولین تعویضی این بازی بود و به نظر می‌رسید که تصمیم آنچلوتی برای بیرون کشیدنش بسیار برایش گران تمام شده است. این در حالی بود که او جایش را به دنی کارواخال داد که رفت تا در پست تخصصی‌اش به جای این بازیکن بازی کند. 
این بازیکن بازی درخشانی هم در این دیدار ارائه نکرد و حتی ممکن بود اشتباهاتش منجر به گل شود که در نهایت بی‌دقتی بازیکنان بتیس و درخشش تیبو کورتوا درون دروازه رئال این اجازه را نداد. 
اما نکته عجیب اینجا بود که او با خشمی بی‌اندازه از زمین بیرون آمد و به سمت نیمکت رفت. او سپس به نیمکت لگد زد، وقتی گرم‌کنی در اختیارش قرار داده شد به شدت آن را پرت کرد و روی نیمکت نشست. 
1829016
هرچند بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی معقتد هستند که او از این که خودش نتوانست بازی خوبی ارائه کند عصبانی بود اما بسیاری هم این رفتارها را نوعی اعتراض به تصمیم کارلتو برای تعویض او می‌دانند. 
واسکز پس از پایان این بازی اشاره‌ای به این اتفاق نکرد اما در میکسدزون به خبرنگاران گفت: «ما شایستگی این را داشتیم که اینجا به گل برسیم. نتوانستم در ضربات پایانی موفق عمل کنیم. می‌دانیم که در ماه مارس هستیم و اوضاع پیچیده است اما تا آخر می‌جنگیم چون واقعا باور داریم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها