به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۳۹۲۲۱۰

پاشازاده: امیدوارم قلعه‌نویی کادرقوی داشته باشد

پاشازاده: امیدوارم قلعه‌نویی کادرقوی داشته باشد
گروه ورزشی:پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد شرایط این رشته اصلا خوب نیست و همه چیز فقط رابطه و باندبازی شده است که این موضوع به فوتبال ضربه وارد می‌کند. مهدی پاشازاده در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بین گزینه‌های ایرانی به نظر من انتخاب خوبی بود؛ امیدوارم  قلعه نویی کادر قوی داشته باشد و نتایج خوبی کسب کنیم.
 
 
او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی خارجی برای تیم ملی مناسب تر بود یا نه گفت: باید ببینیم فلسفه و برنامه ریزی ما از انتخاب مربی خارجی چه چیزی است؛ اینکه یک میلیون دلار به مربی خارجی بدهیم و فقط به جام جهانی و جام ملت‌ها برویم و حذف شویم خوب نیست.
 
ملی پوش سابق فوتبال در خصوص سوء مدیریت فدراسیون فوتبال گفت:  باید ببینیم کشورهای اطراف ما چه می‌کنند؟ فوتبال و لیگ ما فقط شده رابطه؛ از طرفی به خاطر ماجرای ویلموتس کلی بدهکار شدیم اما هیچ کس نیست بازخواست کند؛ چه کسی را تا الان محکوم و مواخذه کردند؟ فوتبال اروپا را نگاه کنید بزرگترین تیم‌ها تخلف انجام دهند یقه‌شان را می‌گیرند.
 
بازیکن سابق  استقلال  در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط فوتبال ایران تصریح کرد: شرایط فوتبال ما اصلا خوب نیست؛ شنیدم پول‌های تیم ملی و باشگاه‌ها درحال آزاد شدن است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  متاسفانه چندین و چند سال است که در تیم ملی اتفاق خوبی نیفتاده و امیدوارم شرایط مساعد شود.

مشکل اساسی فوتبال ما  نبود مدیریت و اجرای خوب است و این اتفاقات فقط به فوتبال ضربه می‌زند بنابراین امیدوام قانون مدار شویم ، باشگاه‌ها رو به سازندگی بروند و از این نتیجه گرایی و باند بازی دست بردارند. باید مربی خارجی درجه یک بیاوریم و به او امکانات بدهیم تا لیگ قوی داشته باشیم؛ این همه حاشیه و اعتراض نباشد چون همه باشگاه‌ها معترض هستند و این موضوع به فوتبال ضربه وارد می‌کند. حداقل برای تیم‌های جوانان باید مربی خارجی جذب کنیم و انتخاب درستی داشته باشیم.
مرجع : جی پلاس
برچسب ها: مهدی پاشازاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها