به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۹۸۵۲۷

انتقاد شدید از آرسنالی‌ها: بی‌کلاس هستید

انتقاد شدید از آرسنالی‌ها: بی‌کلاس هستید
گروه ورزشی: پس از تساوی 2-2 آرسنال مقابل وستهم، ویدیویی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که میکل آرتتا و شاگردانش هنگام رفتن به رختکن پیراهن یک هوادار دختر خردسال را امضا می‌کنند.
با وجود اینکه توپچی‌ها پیراهن را امضا کردند اما بسیاری از کاربران در فضای مجازی نسبت به رفتار بازیکنان و مربی تیم لندنی اعتراض کردند؛ چرا که هوادار خردسال بسیار از دیدن آن‌ها شگفت زده بود ولی نتوانستند او را آنچنان به رسمیت بشناسند.
هواداران فوتبال آرسنالی‌ها را بی ادب و بی کلاس خطاب کردند. بسیاری معتقدند که بازیکنان و مربی این تیم باید حداقل به آن هوادار یک سلام می‌کردند یا اینکه با لبخند به او نگاه می‌کردند ولی از انجام این کار دریغ کردند.
یکی از هواداران نوشت: "حتی یک سلام سریع هم نکردند. اگر این نوعی رابطه میان بازیکن و هوادار است که فکر می‌کنید ارزش تماشا در شبکه‌های اجتماعی را دارد، پس می‌ترسم به این فکر کنم بازیکنان چگونه رفتار می‌کنند وقتی دوربین‌ها نمی‌چرخند."
هوادار دیگری نوشت: "چه خوب می‌شد اگر آن‌ها دختر خردسال را به رسمیت می شناختند."
1853713
دیگر هواداری در شبکه اجتماعی نوشت: " شوخی است. هیچ تعاملی با آن دختر وجود ندارد. کاملا بی ادبانه."
1853714
نفر چهارم نوشت: " اگر یکی از آن‌ها با دختر تماس چشمی داشت یا او را به رسمیت می‌شناخت، خاطرات بهتری در ذهنش ثبت می‌شد."
1853715
دیگری نوشت: " اگر بازیکنان به او نگاه می‌کردند، امضای پیراهن برایش شیرین تر می‌شد. یک رفتار بی کلاس از آرسنال. آن‌ها فکر می‌کردند این ویدیوی خوبی برای روابط عمومی خواهد بود. "
آرسنال پس از دیدار مقابل وستهم این ویدیو را منتشر کرده بود و در آن نوشته بود که "خاطره سازی برای هوادار خردسال" که بسیاری در پاسخ به رفتار آرسنالی‌ها نوشته بودند: "خاطرات توسط قهرمانان نابود شدند".
1853716
نیک نولز، مجری تلویزیون انگلستان در خصوص این مسئله گفت: "به باشگاه آرسنال پیشنهاد می‌کنم تا آن دختر و خانواده اش را پیش بازیکنان بیاورند تا با او رفتار شایسته ای داشته باشند. مسلما بازیکنان در این مسائل خیلی حرفه ای نیستند اما این چیزی است که باید به آن توجه کنند."
برچسب ها: آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها