به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۹۹۹۱۰

یوفا صبر ندارد: احتمال اخراج یووه از رقابت‌های اروپایی

یوفا صبر ندارد: احتمال اخراج یووه از رقابت‌های اروپایی
گروه ورزشی: یوفا همچنان منتظر است تا دادگاه ایتالیا در مورد نقض احتمالی قوانین مجوز باشگاه و فرپلی مالی یوونتوس تصمیم گیری کند. زمان در حال گذر است و تا قبل از ماه ژوئن باید تکلیف تیم‌های حاضر در مسابقات اروپایی مشخص شود. تیم‌هایی که سهمیه را کسب کرده اند باید برای مسابقات مقدماتی، پلی‌آف و قرعه کشی تابستانی مدارک خود تکمیل کرده و به یوفا ارائه دهند.
یوفا در این موارد فشار می آورد و تیم‌ها باید عجله کنند. در صورت تمدید زمان تحقیقات در ایتالیا، یوفا منتظر تصمیم قاضی ایتالیایی نخواهد ماند بلکه بر اساس تحقیقات موازی خود درباره سرنوشت یووه تصمیم خواهد گرفت. محکوم شدن روسای سابق و تأیید رفتار غیرورزشی به یووه کمکی نمی کند؛ اینجا خطر واقعی حداقل یک سال تعلیق از رقابت های اروپایی وجود دارد.
حتی قهرمانی در لیگ اروپا هم چیزی را برای یوفا تغییر نمی دهد و یوونتوس نیاز دارد که تکلیف حکم نهایی اش در ایتالیا هر چه زودتر مشخص شود. سپس دور دوم تحقیقات شروع خواهد شد که مربوط به دستمزدهاست. اینجا فعلا در مورد مشکل سوپرلیگ و حکم دادگاه اتحادیه اروپا که در ژوئن خواهد بود، صحبت نمی کنیم. به طور خلاصه، ماه هایی پیچیده و سرنوشت ساز در انتظار باشگاه تورینی است.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها