به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۰۰۷۰۴

عصبانیت آلگری از خبرنگاران: سوال‌های معقول بپرسید!

عصبانیت آلگری از خبرنگاران: سوال‌های معقول بپرسید!
گروه ورزشی: یووه برای اولین بار از سال 2010 سه بازی پیاپی را در سری آ باخته و چهارشنبه نیز با شکست برابر اینتر از نیمه نهایی جام حذفی کنار رفت.
آلگری، مربی تیم، به شدت زیر فشار است و امروز در نشست خبری قبل از بازی با بولونیا رنجیده خاطر و ناراحت بود: «کاری که الان باید بکنیم این است که آرام بمانیم، کاری که قبلا هم در لحظات سخت این فصل، انجام داده‌ایم.»
اما لحظه پرتنش نشست خبری وقتی فرا رسید که یکی از خبرنگارها از مربی یوونتوس پرسید، قرار گرفتن بین 4 تیم بالای جدول او را راضی می‌کند؟ این سوال باعث شد آلگری خونسردیش را از دست بدهد و بگوید: «باید هم این را بگویی. وقتی از لیگ قهرمانان حذف شدیم، راضی نبودم. این چه سوالی است؟ سوال‌هایی هست که هوشمندانه‌تر هستند. چیزی که فکر می‌کنی را بنویس. من باور دارم که هواداران به ما احترام می‌گذارند و از آنها سپاسگزارم. من همیشه با صداقت کار کرده‌ام.»

آلگری ادامه داد: «یک سری مشکلات هست. در پایان فصل اگر نتایج رضایت‌بخش نباشد، باشگاه تصمیم خواهد گرفت. مربی مسئول همه چیزاست. تو از من یک سوال پرسیدی. آیا راضی هستی؟ من وقتی راضی‌ام که لیگ قهرمانان را ببرم، جام حذفی را ببرم. اما این‌ها غیرممکن است. در غیر این صورت باید دوباره به نشست خبری جیانیس اشاره کنم.»

مربی یوونتوس اضافه کرد: «اگر فصل بعد اینجا باشی و سوال بپرسی، راضی خواهی بود؟ اگر دوباره اینجا باشی، معنی‌اش این است که شکست خورده‌ای؟ دارم از تو می‌پرسم، اگر دوباره اینجا باشی، یعنی شکست خورده‌ای؟»

جیانیس، ستاره تیم میلواکی باکس در NBA در نشست خبری‌اش گفته بود در ورزش شکست وجود ندارد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها