به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۰۲۸۶۳

تحریم زیباترین نعمت دشمن  است

تحریم زیباترین نعمت دشمن  است
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تحریم زیباترین نعمت دشمن برای پیشرفت کشور است تا ما به توانایی خود دست یابیم و ما به اذن خداوند با داشته‌های خودمان به خودکفایی خواهیم رسید.
 حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با بیان اینکه سپاه محافظ انقلاب است، گفت: اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ترور می‌شد. سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند و باید به پیش برود تا جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.
وی افزود: ایستادگی و حمایت از ملت از کلام حق موجب حذف توطئه های دشمن می‌شود. پیشرفت و امنیت جامعه در گرو یک جهاد کبیر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید اراده دشمن را بشکنیم و او را نا امید کنیم، اظهار کرد: یک کشور نمی‌تواند قدرت خود را به عاریه بگیرد اما ادعای استقلال داشته باشد. بنابراین؛ باید در همه عرصه‌ها به استقلال برسیم.
حاجی صادقی با اشاره به اینکه پیش از این سازه های قدرت ما را دیگران می ساختند ،گفت:این یعنی پایه های قدرت ما در اختیار دیگران بود، اما به حول و قوه الهی اکنون به این فن‌آوری و قدرت دست یافته‌ایم و دشمنان در هراسند. ما برای مستقل بودن نیاز داریم در علم، فناوری، تولید قدرت، اقتصاد و در فرهنگ که نشانه های اصلی هویت یک جامعه است استقلال کامل داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هیچ کس غیر از  ملت ایران نباید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد، تاکید کرد: این پیام ماست اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد با جدیت با آنان مقابله خواهیم کرد.حاجی صادقی با اشاره به قدرت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قدرت ما توقف ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند ما به هیچ فردی اجازه دخالت در امور کشور را نخواهیم داد.
برچسب ها: تحریم

۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۹:۲۴
برای کاسبان تحریم (429470)
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۰:۳۹
برا بعضی ها !! (429477)
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۰:۴۱
والا در این ۲۰ سال تحریم پیشرفتی ندیدیم. خودرو داغون تر از همیشه، لوازم خانگی بدون هیچ پیشرفت و نوآوری در طراحی و قابلیت ها. همه قیمت ها هم با قیمت دلار می ره بالا. الان ارزان ترین وسیله خانه یعنی مایکروفر نزدیک یک ماه حقوق کارگر است. (429478)
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۱:۳۳
بله برای دلال های تحریم ، تحریم های دشمن نعمت هست. حاج آقا شماها از تحریم خوشحال نباشید دیگه کی خوشحال باشه!!! (429487)
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۱:۳۸
بله نعمته ولی برای چه کسانی (429488)
dayani
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۱:۴۱
آفرین به تحریم کنندگان که هدیه شان بهتر از هدیه هایی است که خداوند به ایرانیها داده است. (429495)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۱:۴۹
البته زیبا برای شما نه ما مردم (429500)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۲:۰۰
اشتباه می کنید تحریم نه زیباست و نه نعمت است. البته تحریم برای کسانیکه در فضای انحصار و بدون رقابت امکان عرض اندام دارند و به بهانه دور زدن تحریم‌ها ثروت ملت ایران را به باد فنا می دهند تحریم فرصت‌خوبی کسب حداکثر منافع است. ساده‌انگاری، شعازدگی و چشم بر واقعیت عقب ماندگی کشور فرو بستن مسئولین ظاهراً پایانی ندارد. (429501)
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۲:۰۵
برای شما بله (429503)
darush
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۲:۱۷
جناب نماینده ایا خرید زندگی با خودته یا برات میارن؟

این نعمت شامل شاسی بلند هم میشه؟ (429505)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۰۹:۳۸
بله تحریم برای شما ونمایندگانی که شاسی بلند گرفتن نعمته ،،نه جوانی که ازدواج نکرده،، بیکاره وخونه نداره (429534)
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۲:۴۴
مبارکتون باشه عزیزم! پس برای اینکه بخوبی از این زیبایی نعمت زیبا بهره مند بشی، حداقل حقوق را بگیر، در منزلی در حاشیه شهر با کرایه ۸۰ درصد حقوق زندگی بکن، گوشت نخور، مرغ نخور، میوه نخور، رستوران نرو، آجیل و خشکبار نخور، برای تحصیل و درمان پول بده، بچه‌ات رو از همه مواهب محروم بکن، قبوض آب و برق و گاز و تلفن رو خودت پرداخت کن، اگر تجهیزات و تاسیسات خونه ات خراب شد خودت از محل همان حقوق حداقل خریداری و هزینه تعویض و تعمیر را بده! این موارد رو رعایت کن تا زیبایی تحریم را صد چندان ببینی و درک کنی. (429507)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۰۱:۳۲
از جانب مردم حرف نزنید ، اگر راست می گویید به رفراندم بگذارید رابطه با آمریکا ‌‌‌و انرژی هسته‌ای. (429513)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۰۸:۲۷
کدام پیشرفت؟ شما تو کدام کشور زندگی میکنید؟ (429525)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۰۸:۴۱
اگه واقعاً تحریم زیبا ترین نعمت است چرا شما به آب و آتش زدید که سپاه را از ذیل تحریم ها بیرون بیاورید می ذاشتید باشه که پیشرفت کنید؟ (429527)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۰۹:۰۲
بله زیبا البته برای شما نه ملت بدبخت که زیرفقر و گرانی دارن خورد میشن. برای آقازاده ها و امثال آنها که خون مردم رو کردن توی شیشه واقعا زیباست؟!! (429530)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۰۹:۳۸
برای شما بله نعمت است (429533)
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۱:۰۰
بخورید و بیاشامید
که این نعمت تمامی ندارد (429544)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۴:۳۲
شک نکنید که کسانی که
تحریم رو نعمت میدونن
کیسه ای دوختن بسیار بزرگ
که پرشدنش زمان میبره

مث رانت های مجلس
خرید کشتی برا دور زدن
تحریم (429575)
vali
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۸:۴۰
سلام وقتی جنگ نعمته صد البته تحریم نعمت تره؟ (429606)
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۰۹:۵۸
دلار چند ؟ (429650)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها