به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۹۰۰

مستندی در مورد قاچاق کودک در راه است

مستندی در مورد قاچاق کودک در راه است
گروه فرهنگی:نام «مل گیبسون» سه‌شنبه این هفته در شبکه‌های اجتماعی ترند شد و علتش این بود که صفحه توییتری موسوم به «لیدیدنگ ریپورت» ادعا کرده بود این بازیگر در حال تولید یک سریال مستند چهار اپیزودی در مورد بازار ۳۴ میلیارد دلاری قاچاق کودک است. این توییت بیش از ۴ میلیون بازدید داشته و نام گیبسون را ترند کرده است.
 
به گزارش صبا، «تیم بالارد» عضو سابق سازمان سیا و مؤسس سازمان خیریه «عملیات راه‌آهن زیرزمینی» که با قاچاق انسان مبارزه می‌کند در ماه ژانویه گفته بود که گیبسون در حال تولید یک مستند است اما در «آی‌ام‌دی‌بی» اثری از نام این پروژه دیده نمی‌شد.

بالارد می‌گوید گیبسون در فیلم جدیدش «صدای آزادی» به او کمک کرده است: «به مل گفتم: «باید به من کمک کنی. هزینه سنگینی دارد. نمی‌خواهم مستقیماً پول اهدا کنی اما می‌توانی در فیلمبرداری این فیلم به من کمک کنی؟ بیا از اتفاقاتی که در حال وقوع است فیلم بسازیم تا مردم متوجه شوند و از ما حمایت کنند. چهار ماه بعد، آنچه که تصور می‌کردم مستندی در مورد اوکراین خواهد شد، به شکل یک مستند چهار اپیزودی درآمد که تقریباً تمام شده… می‌دانم که قاچاق انسان کسب‌وکاری با سالانه ۳۲ میلیارد دلار است. تشکیلات مجرمانه‌ای با سریع‌ترین رشد دنیاست.»بازیگر «شجاع‌دل» در حالی این مستند را می‌سازد که در دهه‌های اخیر با اظهاراتی «یهودستیزانه»، «نژادستیزانه» و «جنسیت‌ستیزانه» جایگاه متزلزلی در هالیوود پیدا کرده است.
برچسب ها: مل گيبسون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها