به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۸۹۷

پردرآمدترین باشگاه ایران کدام است؟

پردرآمدترین باشگاه ایران کدام است؟
گروه ورزشی:باشگاه سپاهان با ۲۹۸ میلیارد تومان، بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.به گزارش ورزش سه، در فصلی که استقلال به دلیل اختلافات خود با اسپانسر نتوانست درآمدزایی مدنظر مدیران و هواداران خود را داشته باشد و پرسپولیس نیز با اتکا به درآمد حاصل از بورس، کار خود را پیش برد، این یک باشگاه دیگر بود که بیشترین پول را وارد چرخه اقتصادی خود کرد.
 
 
سپاهان اصفهان در فرم‌های اظهار شده به سازمان لیگ درآمد خود را ۲۹۸ میلیارد تومان دانسته که حاصل از بودجه کارخانه فولاد مبارکه و همچنین اسپانسرهای مختلف است.این در حالی است که پرسپولیس و استقلال روی هم چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد داشتند. باشگاه فولاد نیز درآمد خود را از بودجه کارخانه به دست آورد؛ امتیازی که پرسپولیس و استقلال از آن برخوردار نیستند.
 
سپاهان که در سال مالی گذشته عملکرد خوبی داشت، بیشترین هزینه نقل و انتقالاتی را هم انجام داد که البته منجر به قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی نشد و طلایی‌پوشان به دنبال کسب قهرمانی در فصل جدید خواهند بود.نکته جالب اینکه سپاهان حالا برای هزینه بیشتر در نقل و انتقالات باید درآمد بیشتری را از اسپانسر و کارخانه کسب کند تا سقف قرارداد را به ستاره‌های خود بدهد.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها