به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۰۸۷۳

۴ ستاره در فهرست خروج سپاهان

۴ ستاره در فهرست خروج سپاهان
گروه ورزشی: طبق برنامه ژوزه مورایس سپاهان در لیگ بیست‌وسوم با چند تغییر پا به مسابقات خواهد گذاشت.
فصل نقل و انتقالات تابستانی فرا رسید و برخی از باشگاه‌های لیگ برتر ایران کار خود را آغاز کردند. زودتر از بقیه تیم‌ها نساجی شروع به جذب بازیکن کرد و همچنین باشگاه سپاهان با بازیکنان مدنظر خود وارد مذاکره شد.
بازیکنان مختلفی از جمع تیم‌های لیگ برتری جدا شدند و چند بازیکن از سپاهان نیز در این راستا از جمع شاگردان مورایس جدا شدند. پس از جدایی رناتو داسیلویرا در نیم فصل اول، کامسوبا، هافبک استرالیایی سپاهان هم در انتهای فصل از جمع طلایی پوشان جدا شد.

ایگور کاتاتائو دیگر بازیکن خارجی سپاهان که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده بود، تنها موفق شد یک بار برای تیمش گلزنی کند و عملکرد این بازیکن مورد رضایت کادرفنی این تیم قرار نگرفت. او با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، اما باتوجه به عملکردش در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

رضاییان و مغانلو در سپاهان می‌مانند؟
همچنین یاسین سلمانی که در این فصل از رقابت‌ها دچار مصدومیت شد و در ادامه نیمکت نشین بود و نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، از جمع طلایی‌پوشان جدا شده است و صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شنیده می‌شود.

تمدیدی‌ها: فقط پیام نیازمند
هنوز تکلیف بازیکنانی مثل مسعود ریگی، فرناندز، رامین رضاییان، شهریار مغانلو، نیلسون جونیور و جلال‌الدین علی‌محمدی مشخص نیست و باشگاه سپاهان طبق برنامه ژوزه مورایس در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر این مربی است. پیش از این باشگاه سپاهان موفق شده بود با پرداخت رضایتنامه پیام نیازمند به باشگاه پورتیموننزه، قرارداد دروازه‌بان ملی پوش سپاهان را دائمی کند.

مذاکره سپاهان با مهاجم آفریقایی
این باشگاه همچنین با چند بازیکن خارجی در حال مذاکره است و یکی از آن‌ها فیستون مایله ۲۸ ساله و اهل کنگو است. این بازیکن با ارزش ۲۵۰ هزار یورو در سایت ترانسفرمارکت، سابقه بازی در باشگاه‌های آفریقایی و لیگ قهرمان آفریقا را در کارنامه دارد. او در ۱۸ بازی خود در لیگ قهرمانان آفریقا ۱۴ گل و ۳ پاس گل را به ثمر رساند و به نظر می‌رسد گزینه خوب برای خط حمله سپاهان باشد
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها