به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۱۵۰۱۸

آغاز جهنمی لیگ 23 برای سپاهان و مورایس

آغاز جهنمی لیگ 23 برای سپاهان و مورایس
گروه ورزشی:تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم چند مسابقه دشوار را تجربه خواهد کرد.به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته قرعه کشی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و قرار است این مسابقات از روز 12 مردادماه آغاز شود. این تاریخی است که مسئولان سازمان لیگ قصد بازنگری در آن را ندارند.

نگاهی کلی به برنامه سپاهان در لیگ بیست و سوم، دشواری کار مورایس و شاگردانش را نمایان می‌کند و آنها باید در هفته‌های ابتدایی به مصاف تیم‌هایی بروند که امتیاز گرفتن از آنها اصلا کار ساده ای نیست.تراکتور، ذوب‌آهن، استقلال، پیکان، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان 6 تیمی هستند که طلایی‌پوشان اصفهانی باید در 6 هفته ابتدایی به مصاف آنها بروند و با توجه به حضور پاکو خمز، محمد ربیعی، جواد نکونام، رسول خطیبی، علیرضا منصوریان و مارینوس اوزونیدیس روی نیمکت این 6 تیم، شروع سختی در انتظار طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود.

سپاهان این روزها در اردوی ترکیه زیر نظر کادر فنی پرتغالی آماده لیگ بیست و سوم می‌شود و یکی از تیم هایی بوده که با برنامه مناسبی پیش فصل را آغاز کرده است.سال گذشته سپاهان در حالی با کسب 65 امتیاز با عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم را تمام کرد، که از دست دادن امتیازهای زیاد در نیم فصل اول بلای جای تیمی شد که در نیم فصل دوم موفق به کسب 12 پیروزی شد و تنها در 2 مسابقه تن به تساوی داد و یک شکست در کارنامه‌اش ثبت شد.

با توجه به تجربیاتی که مورایس در فصل گذشته به دست آورده، بهتر از هر کسی می‎‌‌داند که در این فصل اگر قصد قهرمان کردن سپاهان را داشته باشد، به هیچ وجه نباید در هفته‌های سخت ابتدای فصل امتیازات را از دست بدهد.
نکته قابل توجه دیگر اینکه طلایی پوشان اصفهانی در هفته‌های پایانی نیم فصل اول بازی های به نسبت آسانی را تجربه خواهند کرد.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها