به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۱۹۰۸۰

هاشمی‌نسب:من می‌ترسم استقلالی شوم!

هاشمی‌نسب:من می‌ترسم استقلالی شوم!
گروه ورزشی:مدافع سابق پرسپولیس ادعای جالبی در خصوص استقلالی نشدن دوباره مهدی هاشمی نسب مطرح کرده است. اولین صحبت‌هایی که بعد از حضور جواد نکونام درباره دستیاران او در استقلال به گوش می‌رسید مربوط به حضور مهدی هاشمی‌نسب بود.

با این حال، این اتفاق رخ نداد و در حالی که هواداران پرشمار استقلال در اولین تمرین با نکونام منتظرش بودند به کمپ ناصرحجازی نرفت: "قسمت نبود در این فصل در کنار استقلال باشم. از هواداران استقلال هم که همیشه به بنده لطف داشتند، تشکر می‌کنم. آنها من را در تمرین مورد لطف خود قرار دادند. برای تیم استقلال هم در این فضا آرزوی موفقیت دارم."
 
اما چند روز بعد از اینکه عدم حضور هاشمی‌نسب در استقلال قطعی شده و تیم در حال آماده‌سازی برای انجام اولین بازی در لیگ برتر دوست قدیمی او در پرسپولیس دلایل این اتفاق را اینگونه بازگو می‌کند: "چند روز پیش با او صحبت کردم. گفتم چرا نرفتی استقلال بنده خدا گفت چون حاشیه دارم و استقلال هم حاشیه دارد ترسیدم بشوم مثل ساپینتو و نرفتم."

این حرف‌های بهروز رهبری‌فرد، مدافع سابق پرسپولیس و دوست صمیمی هاشمی‌نسب، در دورانی است که اتفاقات مربوط به جدایی او رقم خورد. رهبری فرد همچنین حرف‌های قلیچ درباره درگیری با هاشمی‌نسب و دلایل جدایی مدافع سابق پرسپولیس را تکذیب کرد
مرجع : همشهری آنلاین
برچسب ها: مهدی هاشمی نسب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها