به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۲۱۶۰۱

 مردم قدرت تشخیص بالایی دارند

 مردم قدرت تشخیص بالایی دارند
گروه سیاسی: مهدی عرب صادق فعال سیاسی درباره گفتمان مورد اقبال در رقابت سیاسی پیش رو گفت: یک گفتمان ارزشگرای مردم محور که بر مبنای عقلانیت اصیل انقلابی عمل می کند برای انتخابات پیش رو لازم داریم.به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی عرب صادق را در ادامه می خوانید:
امروز دلیل آنکه ارتباط احزاب با بدنه جامعه قطع است، آن است که احزاب اساسا بر مبنای ارتباط با مردم شکل نگرفتند. جز یک یا دو حزب، حزب دیگری در کشور نداریم. احزاب غالبا تشریفاتی، فرمایشی و کاغذی هستند چون اکثریت قریب به اتفاق آنها توانایی ساماندهی 300 نفر را برای برگزاری کنگره ندارند.
اگر حزبی از بطن جامعه شکل گرفته باشد می تواند حرف مردم را بشنود، آن حرف را به زبان حاکمیت و زبان قانون دربیاورد، برای پاسخگویی به آن راهکار ارائه دهند و در نهایت از مجموع این خرده راهکارها به گفتمان برسند.
معتقدم کسانی که قبلا به مردم توصیه داشتند، مردم به توصیه آنها اعتماد کردند و براساس این اعتماد رأی دادند امروز باید کارنامه عملکرد آنها را پیش روی خودمان بگذاریم و ارزیابی کنیم.
امروز مردم قدرت تشخیص بالایی دارند، اگر ما امروز شعار دهیم با لبخندی تلخ از کنار آن عبور می کنند. در واقع در لبخند مردم هزاران حرف مستتر است.
برچسب ها: مردم
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها