به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۲۵۷۰۸

هنوز فصل شروع نشده:ژوزه مورینیو قهر کرد

هنوز فصل شروع نشده:ژوزه مورینیو قهر کرد
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست شب گذشته تیمش برابر میلان حاضر به صحبت با رسانه‌ها نشد.به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم سری آ ایتالیا به مصاف میلان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

مورینیو پیش از این در دو دیدار ابتدایی فصل جدید اجازه صحبت با رسانه‌ها را نداشت اما با طی کردن دوران محرومیتش، انتظار می‌رفت که شب گذشته در نشست خبری حاضر شود و با خبرنگاران گفتگو کند اما این اتفاق رخ نداد. او حتی پیش از شروع بازی با DAZN هم صحبت کرد و بنابراین نشان داد که هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد اما شاید ناراحتی‌اش از داور باعث شد که چنین تصمیمی گرفته شود تا از محرومیت دوباره و بیشتر این مربی پرتغالی جلوگیری شود. 

رم تا به این جای فصل به هیچ وجه نتوانسته عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و از سه بازی تنها یک امتیاز به دست آورده که فاصله زیادی با انتظار هواداران و مدیران این باشگاه دارد و همین شرایط و کار را برای سرمربی این تیم بیش از پیش دشوار کرده است. 

آنها شب گذشته هم نتوانستند خطر خیلی جدی روی دروازه میلان ایجاد کنند و تا دقایق پایانی که فشار را بر تیم حریف افزایش دادند و حضور روملو لوکاکو در میدان به بهبود عملکردشان کمک کرد، نمایش خوبی در زمین و برابر حریفی مانند میلان ارائه نکردند و بعضی معتقد هستند که همین وضعیت باعث شده که مورینیو حاضر به صحبت با خبرنگاران نباشد.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها