به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۳۷۵

کاریکاتور سخیف روزنامه باند افراطی از دکتر ظریف

کاریکاتور سخیف روزنامه باند افراطی از دکتر ظریف
روه سیاسی: جلد روزنامه وطن امروز که با انتشار کاریکاتوری از ظریف، سیاست‌های دولت روحانی را به تمسخر گرفته، در فضای مجازی خبرساز شده است. بعد از توقیف سایت انتخاب به دلیل انتشار یک ویدئو در نقد سیاست‌های دولت رئیسی، حالا علی احمدنیا (روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب) در توئیتی خواستار برخورد با تیتر و تصویر سخیف این روزنامه به همان شکل شد.
این روزنامه توسط مهرداد بذرپاش یکی از فعالان طیف افراطیون اصولگرا که در حال حاضر وزیر مسکن دولت رییسی است تاسیس شده و در دوره دولت روحانی نیز همواره چنین تیترها و طرح‌های سخیف و توهین آمیز علیه طیف اصلاحات و اعتدال منتشر می‌کرد.
گفتنی اینکه، «حسین قدیانی» یکی از نویسندگان این روزنامه از دو سال پیش تاکنون، با اعلام برائت از کیهان و وطن‌امروز، با تغییر مواضع خود، بشدت باند افراطی اصولگرا را نقد می‌کند و به یکی از منتقدان جدی شیوه حکمرانی فعلی کشور تبدیل شده است. او در صفحه اینستاگرام و همچنین کانال تلگرامی خود نقدها و مطالب تُندی را علیه افراطیون منتشر می‌کند.


 

۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۴۸
آخ چه تیشه ای دارن پایداری ها به ریشه این حکومت میزنن دمشون گرم عجله کنین (437183)
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۰۶
جالبه از اصولگرا باشی هرچی بگی بنویسی و...هیجکی هیچی نمیگه اما اصلاح طلب باشی کوچکترین انتقاد برابر با توقیف و حبس و حصر و...نمونش سایت انتخاب (437187)
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۱۲:۰۳
تندروهای اصولگرا ورژن جدیدی از انقلابیون افراطی سال 57 هستند، انقلابیون افراطی تمامی مناصب و مسئولیت های بالای حکومتی را درآن سال های خون و وحشت به ناحق تصاحب کردند و امروز هم تندروها با همان ساختار غلط ادامه دهنده افکار متوهمانه انقلابیون 57 هستند، با این تفاوت که خاتمی ها و ابتکارها و اصغرزاده ها و انصاری ها و... سال ها گذشت تا نسخه جدید اصلاح طلبی را برای فریب مردم رو کنند و تنها برای کسب مجدد قدرت و حفظ نظام همان رویه غلط را ادامه دهند. (437207)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها