به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۶۵۲۶

شفاف‌سازی انتقال هری‌کین به بایرن مونیخ

شفاف‌سازی انتقال هری‌کین به بایرن مونیخ
گروه ورزشی:اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه منابع کافی برای خرید هری کین را در اختیار داشت.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تابستان امسال موفق شد با تلاش زیاد هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرد.

بایرن با پرداخت 120 میلیون یورو به تاتنهام، رضایت این باشگاه انگلیسی را پس از چندین پیشنهاد رسمی به دست آورد و انتقال کین را نهایی کرد.گفته می‌شد بایرن منابع لازم برای خرید کاپیتان تیم ملی انگلیس را در اختیار ندارد و شاید آن را با دریافت وام پرداخت کند که اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ، این شایعات را رد می‌کند.

هوینس به بیلد گفت: "ما هزینه انتقال هری کین را بدون هیچ وامی پرداخت کردیم. همیشه می‌دانستیم که حساب سپرده ما پُر است."علیرغم گزارش‌های رسانه‌های آلمانی در پایان نقل و انتقالات تابستانی، رابطه بین توماس توخل و رئیس افتخاری به هیچ وجه تیره نیست.

هوینس همچنین در این مورد گفت: "شما می‌توانید نظرات متفاوتی داشته باشید. قبلاً بارها و بارها چنین اتفاقاتی افتاد اما این هرگز به این معنی نبود که ما از صحبت کردن با یکدیگر یا قدردانی از هم دست برداریم."
توخل در هفته‌های اخیر، زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز بود، چندین بار علناً اعلام کرد که به جذب یک هافبک دفاعی نیاز دارد. با این حال، هوینس، که بخشی از کمیته نقل و انتقالات باشگاه آلمانی است، با این سرمربی هم نظر نبود.
برچسب ها: هری کین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها