به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۲۷۵۹۷

رضا اسدی، ستاره‌ای با رازهای بی‌شمار!

رضا اسدی، ستاره‌ای با رازهای بی‌شمار!
گروه ورزشی:خط خوردن رضا اسدی از آن دسته اخباری بود که هنوز هم دلیل آن در ابهام قرار دارد.به گزارش "ورزش‌ سه"، چند ساعت پیش از سفر تیم ملی به بلغارستان بود که خبر جدایی رضا اسدی ستاره 4 هفته ابتدایی سپاهان و لیگ برتر منتشر شد و صبح روز دوشنبه سایت رسمی فدراسیون فوتبال نیز آن را پوشش داد و دلیل آن را تعامل با باشگاه سپاهان عنوان کرد.

این تصمیم غرمنتظره و شوکه‌کننده سبب شد تا مقصد رضا اسدی تنها از یک کشور اروپایی به یک کشور دیگر تغییر کند. او قرار بود به بلغارستان برود، که با ساعاتی تاخیر در پرواز سپاهانی‌ها به سن‌پترزبورگ دیده شد.
هافبک خبرساز سپاهان که در این فصل به دلیل مبلغ قراردادش با تیم سابقش بارها تیتر یک رسانه‌ها شده و هنوز هم خبر دقیقی درباره آن وجود ندارد، در مصاف با زنیت هم از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما نتوانست همان ستاره‌ای باشد که در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر دیده بودیم.

اولین تمرین سپاهان پس از بازگشت از اردوی روسیه روز دوشنبه در کمپ باغ فردوس برگزار شد و رضا اسدی هم در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی حضور دارد. بی‌شک او لحظات سختی را پس از کنار رفتن مبهم از تیم ملی پشت سر می‌گذارد، ولی باید خیلی زود خودش را جمع و جور کند و آماده مصاف با نیروی هوایی شود که روز 27 شهریور در عراق برگزار خواهد شد.
برچسب ها: رضا اسدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها