به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۳۱۶۰۱

اذعان به گزینشی بودن حضور زنان در ورزشگاه!

اذعان به گزینشی بودن حضور زنان در ورزشگاه!
گروه فیلم: براساس ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی یک مقام انتظامی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در جمع تماشاگران زن اذعان می‌کند که این زنان به صورت گزینشی در ورزشگاه حاضر شدند!
به گفته این مقام انتظامی، حضور این زنان برای «دور زدن ای‌اف‌اسی» صورت گرفته است. کنفدراسیون آسیا، ای‌اف‌سی، و فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، پیشتر به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده بودند که زنان باید مانند مردان بتوانند در ورزشگاه‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال حاضر شوند.
....
فقط کمیته انضباطی AFC تکلیف بازی سپاهان - الاتحاد را مشخص می‌کند
کارشناس داوری تاکید کرد که تنها نهادی که می تواند در مورد سرنوشت دیدار تیم های الاتحاد عربستان و سپاهان نظر دهد، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست.
سیدمهدی سیدعلی کارشناس و داور سابق باتجربه فوتبال ایران با اشاره به اتفاقاتی که برای دیدار تیم های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد گفت: با توجه به این داوران و تیم میزبان طبق روال استاندارد در زمان مقرر در زمین حاضر بوده اند و تیم مهمان به هر دلیلی از حضور تمکین نکرده است، پرونده این بازی به کمیته انضباطی AFC خواهد رفت.
این کارشناس داوری تاکید کرد: براساس گزارشی که مسئول برگزاری بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد، کمیته انضباطی این کنفدراسیون تنها نهادی است که در مورد سرنوشت بازی رای خواهد داد.
برچسب ها: تماشاگران زن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها