به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۳۲۱۷۱

مورینیو: تیم‌های سری آ از سروت قوی‌تر هستند

مورینیو: تیم‌های سری آ از سروت قوی‌تر هستند
گروه ورزشی: ژوزه مورینیو از مصدومیت لورنزو پلگرینی ابراز نگرانی کرد و اصرار دارد که رم تمرکز زیادی در لیگ اروپا ندارد.به گزارش ایسنا،در ادامه دیدارهای لیگ اروپا رم میهمان خود تیم سروت سوئیس را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. روملو لوکاکو، آندره‌آ بلوتی دو بار و لورنزو پلگرینی گل‌های این بازی را برای رم به ثمر رساندند.
 
ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: نیمه اول وحشتناک بود، من اصلا آن را دوست نداشتم. ما هرگز پرس نکردیم و آنقدر منفعل بودیم که به سروت اجازه دادیم یک دقیقه کامل توپ را در اختیار داشته باشد. من هیچ چیز را در نیمه اول دوست نداشتم اما بدیهی است که وقتی با دو مهاجم و بدون پائولو دیبالا بازی می‌کنیم، خلاقیت نداریم. در کل بازی با تیم های سری A بسیار سخت تر از بازی با شریف و سروت است.

ما ۶ امتیاز گرفتیم اما این قابل انتظار بود چرا که حتی با وجود چند تغییر در ترکیب اصلی، ما همچنان تیم قویتری نسبت به حریفانمان بودیم. همه تیم های سری آ از این دو تیم قوی تر هستند. اسلاویا پراگ شرایط متفاوتی دارد، آنها تیم بسیار خوبی هستند که به راحتی می توانستند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند. وقتی با سروت و شریف روبرو می شوید، موظف هستید از چهار بازی ۱۲ امتیاز بگیرید.

پلگرینی در نیمه به میدان آمد و پس از تنها ۱۱ دقیقه دچار مصدومیت شد. گزارش های اولیه نشان می دهد که ممکن است او دچار یک مصدومیت جدی شده باشد.  سرمربی رم در بخش بعدی افزود: او بازیکنی با پتانسیل فوق العاده است، اما سابقه طولانی مصدومیت دارد. من هنوز با او یا کادر پزشکی صحبت نکرده‌ام اما با دیدن زبان بدن او به نظر می‌رسد که مصدومیتش  عضلانی یا همسترینگ باشد.رم و اسلاویا پراگ پس از دو بازی با ۶ امتیاز در صدر گروه قرار دارند و شریف تیراسپول و سروت بدون امتیاز هستند.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها