به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۳۲۴۶۹

خدا کند عربستانی‌ها این تصاویر از تلویزیون ایران را نبینند

خدا کند عربستانی‌ها این تصاویر از تلویزیون ایران را نبینند
گروه فیلم:استقلال در حالی در خانه مس رفسنجان به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد که اتفاقات مربوط به این مسابقه را می‌توان یک برش کوتاه و گویا از استاندارد زندگی در ایران دانست. اول زیر چمن ورزشگاه تازه تاسیس مس، قنات پیدا شد، بعد استادیوم را عوض کردند، بعد کمک‌داور بازی را عوض کردند، بعد ساعت بازی را تغییر دادند که البته وتو شد. بعد گفتند بازی تماشاگر دارد، بعد گفتند ندارد، اما در نهایت یک سری از هواداران به ورزشگاه آمدند.

آخرش هم مسابقه روی چمن خراب و با بدترین کیفیت تصویربرداری برگزار شد؛ با گزارشگر پرحرف و زیرنویس‌های بی‌ربط. جالب اینجاست که مسابقه امروز پنجمین بازی استقلال و ششمین مسابقه مس بود که در هفته هفتم برگزار می‌شد! هنوز هم هیچ‌کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال حتی یک مسابقه خود را در روزهای تعطیل برگزار نکرده‌اند.این، وضع تماشاگری است که یک شب قبل، پای تصویر شارپ و شفاف از بازی الاتحاد و الاهلی عربستان نشسته و یک فوج ستاره رقیب را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کرده است.
...
نه، ما «خودتحقیر» نیستیم، فقط نگرانیم این بار یک عربستانی و قطری تصاویر تلویزیون شما را ببیند و به فوتبالیست ایرانی طعنه بزند که: «بیایید یک دوربین بدهیم با خودتان به ایران ببرید.» خوب است که بابت هیچی سرافکنده نمی‌شوید. خیلی خوب است.
مرجع : ورزش مدیا
برچسب ها: لیگ برتر استقلال

۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۱۰:۵۷
خدایا انگار همه چیز را خواب میبینیم (438088)
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۱۴:۲۰
بهارجان خبر دادن فلسطین جنگ شده (438091)
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۲۳:۱۰
واقعا دیدن این اتفاقات خیلی به آدم فشار میاره
کشوری که از همه این کشورهای منطقه جلوتر بوده، اکنون از همه عقب تر افتاده (438096)
حميدرضا
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۰۹:۰۶
بخدا اگه كك يكيشون بگزه (438097)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها