به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۳۸۶۱۶

ایلان ماسک روی پرده سینما

ایلان ماسک روی پرده سینما
گروه فرهنگی:صنعت سینما به دنبال تولید فیلمی زندگی نامه‌ای درباره ایلان ماسک چهره جنجالی سالهای اخیر است.به گزارش صبا، به احتمال بسیار زیاد کارگردانی این درام شرح حال گونه را دارن آرونوفسکی به عهده می گیرد.شرکت مستقلل فیلمسازی آ ۲۴ که تهیه کننده تعدادی از فیلمهای اسکاری سالهای اخیر است، وظیفه تولید این درام اجتماعی را به عهده دارد.

هنوز نامی برای این فیلم جنجالی انتخاب نشده و با نام موقت «ماسک» وارد مرحله تولید خواهد شد.فیلمنامه اقتباسی ماسک براساس داستان نول والتر ایساکسون نوشته می شود که سپتامبر قبل روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت.نویسنده در این کتاب به بررسی بخش های مختلف زندگی این غول جنجالی دنیای تکنولوژی پرداخته است.

ایساکسون برای تماشاگران سینما هم نامی آشناست. کتاب “استیو جابز: او قبل از این به صورت فیلمی سینمایی درآمده است.این فیلم که محصول کمپانی یونیورسال بود و سال ۲۰۱۵ اکران عمومی شد، نتوانست موفقیت مالی خوبی کسب کند.احتمال زیادی وجود دارد مایکل فاسبندر بازیگر استیو جابز در جلوی دوربین ماسک نقش کاراکتر اصلی داستان را بازی کند.

نشریه ورایتی خبر می دهد که طی ماه های گذشته رقابت شدیدی بین کمپانی های بزرگ فیلمسازی برای کسب امتیاز برگردان سینمایی نول ایساکسون درگرفته بود.آرونوفسکی سال قبل درام اجتماعی اسکاری «نهنگ» را با بازی براندون فریزر برای شرکت آ ۲۴ کارگردانی کرد.او بخاطر نگاه سوررئالیستی به داستان و ماجراهای فیلمهایش در بین منتقدان و تماشاگران جدی سینما معروف است.

هنوز معلوم نیست کلید فیلمبرداری ماسک چه زمانی زده خواهد شد. ایلان ماسک که مالک شبکه ایکس است در واکنش به خبر تولید فیلمی در رابطه با خودش، از اینکه دارن ارونوفسکی آنرا کارگردانی می کند ابراز خشنودی کرد.
او در ایکس نوشت:«خوشحالم دارن آنرا می سازد. او یکی ازبهترین های عالم سینماست.»با آنکه ماسک هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد، تحلیل گران سینمایی پیش بینی اکران عمومی جنجالی و پرسروصدایی برای آن می کنند.همین تحلیل گران عقیده دارد ماسک یکی از نامزدهای اصلی اسکار سال آینده در رشته های اصلی این مراسم قدیمی خواهد بود.
برچسب ها: ایلان ماسک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها