به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۴۲۵۶۰

تونل وحشت واقعی در انتظار مس رفسنجان

تونل وحشت واقعی در انتظار مس رفسنجان
گروه ورزشی:مس رفسنجان در پیش از پایان نیم فصل بازی‌های بسیار سختی خواهد داشت.به گزارش ورزش سه، مسی‌ها تا پیش از آنکه تعطیلات نیم‌فصل فرا برسد و بخواهند خود را برای حضوری موفق در ادامه لیگ بیست‌وسوم تقویت کنند، 4 مسابقه سرنوشت‌ساز و حساس را تا پیش از تعطیلات زمستانی در پیش دارند. مطمئنا شکست‌ناپذیری این تیم تا پایان نیم‌فصل نخست می‌تواند معادلات را به سود این سرمربی باتجربه تغییر بدهد؛ هر چند که الهامی برای تغییر معادلات، مسیر بسیار دشواری را در پیش‌روی خود می‌بیند.

نارنجی‌پوشان در اولین مسابقه‌شان بعد از تعطیلات رقابت‌های آسیایی، باید شنبه هجدهم آذرماه در اصفهان به مصاف سپاهان بروند. فصل گذشته الهامی در قامت سرمربی هوادار تهران، در بازی رفت‌وبرگشت مقابل ژوزه مورایس مغلوب شد و حالا امیدوار است بتواند برابر سپاهانِ آماده این فصل جبران‌مافات کند. بعد از رقابت با طلایی‌پوشان اصفهانی، مسی‌ها باید در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی بروند. ملوانی‌ها امسال نمایشی خیره‌کننده را از خود به جای گذاشته‌اند اما الهامی امید دارد با تکیه بر تجربه موفق فصل گذشته خود بتواند بار دیگر مقابل انزلی‌چی‌ها به پیروزی برسد. در فصل گذشته، الهامی هم در بازی رفت و هم در دوئل برگشت مقابل ملوان در قامت سرمربی هوادار به پیروزی رسید.

بعد از آن نوبت به جدال با استقلال خوزستان می‌رسد؛ تیمی که نشان داده اگر چه در انتهای جدول لیگ ایستاده اما توانایی‌های فنی تیم سیروس پور موسوی این شانس را ایجاد می‌کند تا تیم الهامی را به چالش بکشد.در آخر هم مس رفسنجان پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا باید با پرسپولیس دیدار کند. پرسپولیسی که با هدف دفاع از عنوان قهرمانی فصل را آغاز کرده و شرایط طوری بوده که با بازی کمتر نسبت به رقبا، خود را برای رسیدن به کورس جدول آماده کند، این یک مسابقه تاکتیکی و تماشایی خواهد بود.
برچسب ها: مس رفسنجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها