به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۵۱۸۵۹

۵ فایده مهم خوردن آب زنجبیل با معده خالی

۵ فایده مهم خوردن آب زنجبیل با معده خالی
گروه سلامت: بسیاری از مردم بر این باورند که باید روز خود را با یک فنجان آب گرم شروع کنند زیرا ممکن است به کاهش وزن آنها کمک کند.به گزارش سلامت نیوز،در طول زمستان، آب زنجبیل با معده خالی به عنوان درمان بسیاری از بیماری ها عمل می کند، این امر بیش از ۵۰۰۰ سال کاربرد دارویی دارد.
 
ودیکا پریمنی، متخصص تغذیه بالینی در هند، گفت که زنجبیل گروهی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که فواید زیادی برای سلامتی ما دارد، زیرا حاوی کولین است که یک بلوک ساختمانی از انتقال‌دهنده‌های عصبی است که ممکن است به عملکرد مغز و اعصاب کمک کند. این ماده برای کمک به افزایش متابولیسم، سلامت قلب و عروق و عملکرد ماهیچه ها به کولین نیاز دارد.

فایدهآب زنجبیل با معده خالی
1. گلودرد: زنجبیل حاوی جینجرول است که ثابت شده است به تسکین گلودرد کمک می کند. طعم و عطر زنجبیل به تسکین سرماخوردگی و سرفه نیز کمک می کند.
2. ضد التهاب: طبق مطالعات، زنجبیل دارای اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی است – که به کاهش استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند.
3. حالت تهوع: ثابت شده است که آب زنجبیل به درمان حالت تهوع صبحگاهی در دوران بارداری کمک می کند.
4. سطح کلسترول را تنظیم می کند: محققان دریافتند که زنجبیل به تنظیم سطح LDL و تری گلیسیرید کمک می کند که به مدیریت کلسترول تام کمک می کند.
5. به جلوگیری از سوء هاضمه کمک می کند: آب زنجبیل به رفع نفخ، گاز، نفخ و حتی سوء هاضمه کمک می کند.
برچسب ها: زنجبیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها