به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۵۳۷۷۰

حریف سرسختی برای ایران هستیم

حریف سرسختی برای ایران هستیم
گروه ورزشی:کیتو ناکامورا، ستاره تیم ملی ژاپن، معتقد است که تیم ملی کشورش رقیب قدرتمند و سرسختی برای ایران خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن ظهر امروز باید در مرحله نیک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا روبروی تیم ملی ایران به میدان برود تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. 
ناکامورا یکی از بازیکنان درخشان ژاپن در طول این رقابت‌ها بوده که موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش در جام ملت‌ها شده و تاثیرگذاری بسیاری هم در دیدارهای مرحله گروهی و یک هشتم داشته است.

او در آستانه بازی حساس برابر ایران به خبرنگاران گفت: «آنها برابر سوریه کارت قرمز گرفتند اما پیش از آن بسیار فشار آوردند. من این احساس را داشتم که ایران بازیکنان قدرتمندی در خط حمله دارد و زمانی که توپ را در اختیار می‌گیرد بسیار هجومی است.

در جام ملت‌های متوجه این موضوع شدم که تماشای یک بازی از پای تلویزیون با حضور در آن بازی در میدان کاملا متفاوت است و شرایط خاصی را ایجاد می‌کند. فکر می‌کنم که ما بدون شک رقیبی قدرتمند و سرسخت برابر ایران خواهیم بود. ایران بدون شک روی ضربات پنالتی تمرین زیادی کرده است. آنها در شوتزنی بسیار خوب هستند. بنابراین فکر می‌کنم که در پنالتی‌ها هم به همین اندازه خوب باشند و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها