به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۵۴۱۵۹

کاپیتان قطر:امیدوارم در فینال با اردن بازی کنیم

کاپیتان قطر:امیدوارم در فینال با اردن بازی کنیم
گروه ورزشی:کاپیتان با سابقه تیم ملی قطر در مصاحبه‌ای گفت امیدوار است تیمش در یک فینال تمام عربی حاضر باشد.به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روزنامه الرایه قطر حسن الهیدوس کاپیتان تیم ملی قطر بازی به بازی درجات برجسته‌ای را ارائه می‌دهد و در پیروزی‌های این تیم  نقش دارد. الهیدوس همچنین به عنوان یکی از بازیکنان باسابقه عنابی ها و قاره آسیا به رکوردهای زیادی دست یافته است. او پس از حضور در جام ملت‌های آسیا 2011، 2015 ، 2017و 2019 برای چهارمین بار در این مسابقات شرکت می کند.

او همچنین در سه دوره متوالی این تورنمنت موفق به گلزنی شده است.هیدوس همچنین موفق شد صدمین گل مسابقات فعلی را به ثمر برساند و اولین بازیکن عربی است که در مسابقات قهرمانی آسیا صدمین گل را به ثمر رسانده است.الهیدوس تعداد بازی‌های بین المللی خود را با عنابی به 181 رساند و در رده ششم بازیکنانی قرار گرفت که بیشترین بازی‌های بین المللی را در تاریخ فوتبال انجام دادند.
 
اسطوره فوتبال قطر پس از بازی با ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با فروتنی در مورد رکوردهایی که به دست آورده پاسخ داد و گفت:«همه رکوردها و عناوین فردی را بگیرید و به من قهرمانی دهید. آنچه برای من مهم است کل تیم است و اینکه چگونه برای کمک به تیم تلاش می‌کنم و چگونه می‌شود به پیروزی برسیم. این چیزی است که برای من مهم است. مهمترین چیز پیروزی‌ها و عناوین است. فردیت بعد از آن است. مهمترین چیز تیم و تیم است و اینکه تیم تا کجا خواهد رسید و عملکردش چگونه است و به بهترین شکل در مسابقات ظاهر شود. الحمدلله همه از تیم راضی هستند با اینکه گاهی اوقات عملکرد مطلوب نیست اما در این مسابقات فقط به برد فکر می کنیم.»

الهیدوس درباره پیروزی فوق العاده عنابی مقابل ازبکستان پس از یک بازی حماسی در مرحله یک چهارم نهایی و همچنین در مورد بازی بعدی این تیم مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی صحبت کرد. او در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:«من این موفقیت را به همه مردم قطر با کسب یک پیروزی جدید در مسابقات و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی و همچنین به همه هوادارانی که در ورزشگاه ال بیت حضور داشتند تبریک می‌گویم.هواداران نقطه عطفی در این مسابقه بودند.به بازیکنان هم تبریک می گویم چون از ابتدای مسابقات تمام تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران، کادر فنی و مدیریتی انجام دادند.»

وی در خصوص عملکرد این تیم در این دیدار گفت:« درست است عملکرد مطلوب نبود اما در این دور از مسابقات مهم این است که شما به پیروزی برسید.ما با ضربات پنالتی توانستیم بلیت انتخابی را بقاپیم و با رسیدن به نیمه نهایی برای دومین بار متوالی به یک دستاورد جدید دست پیدا کنیم.»

وی در پاسخ به سوالی درباره تعویضش در نیمه دوم و اینکه آیا از مصدومیت رنج می برد، گفت:«تغییر من کاملا فنی بود و سرمربی تصمیم گرفت و همه تصمیمات مربی محترم است .مربی از زمانی که این کار را برعهده گرفت روحیه مثبتی به تیم القا کرد و ما در نهایت از آن دوره به چیزهای زیادی دست یافتیم.» 

الهیدوس درباره درخشش مشعل برشم دروازه بان عنابی گفت:« مشعل برشیم ستاره ستارگان در ضربات پنالتی بود و درخشید .فکر می‌کنم بازیکنان عنابی ضربات را به خوبی زدند .همه می‌دانند که در ضربات پنالتی برای موفقیت شانس بزرگی می خواهید.»

وی در خصوص تقابل پیش رو با تیم ایران گفت:« اکنون در نیمه نهایی هستیم و قطعاً با تیم قدرتمندی روبرو خواهیم بود و باید با همه احتمالات کنار بیاییم. تیم ایران قدرتمند و خطرناک است .آنها در نیمه دوم توانستند بازی مقابل تیم قدرتمند ژاپن را به نفع خود تمام کنند. امیدوارم هواداران‌مان را خوشحال کنیم و در فینال به مصاف اردن برویم.»

حسن الهیدوس در پایان صحبت‌های خود خطاب به هواداران تیم ملی قطر گفت:« از حضور پررنگ و تشویق هواداران از دقایق اول تا آخر تشکر می‌‌کنم و در نیمه نهایی منتظر آنها هستیم به خصوص که بازی سختی برگزار خواهیم کرد و حضور آنها مهم و انگیزه بزرگی برای ارائه بهترین‌هایمان است. ما به هواداران قول می‌دهیم که تا زمانی که آنجا باشند و حمایت کنند در تیم ماهیچ بازیکنی کوتاه نمی‌آید و هر چه دارد خواهد داد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها