به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۵۸۲۶۰

اقدام عجیب بارسا:بازگشت آلوزبه جمع اسطوره‌ها

اقدام عجیب بارسا:بازگشت آلوزبه جمع اسطوره‌ها
گروه ورزشی:نام دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، بار دیگر به جمع اسطوره‌های این باشگاه اضافه شد.به گزارش "ورزش سه"، آلوز بیشتر از یک سال است که به اتهام تجاوز به دختری در یک کلوب شبانه در شب سال نوی میلادی گذشته در زندانی در اسپانیا بازداشت است. 

این بازیکن سابق بارسلونا در ابتدا هرگونه اتهام در این زمینه را قاطعانه رد کرده بود اما پس از مدتی تایید کرد که تحت تاثیر نوشیدنی‌های الکلی دست به این کار زده و از اتفاقی که رخ داده به شدت پشیمان است و قصدی برای انجام آن نداشته است. دادگاه چند روز قبل رای نهایی درباره این پرونده را صادر کرد و حالا این ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا باید مدت قابل توجهی را که نزدیک به پنج سال است در زندان سپری کند و منتظر پایان مدت محکومیتش باشد. 

گناهکار شناخته شدن او باعث شد که باشگاه بارسلونا برای نشان دادن همراهی‌اش با قربانیان تجاوز و متهم دانستن این اقدام، نام و عکس او را از فهرست اسطوره‎‌های بارسا حذف کند اما این اتفاق دوام چندانی نداشت. آنها در اقدامی عجیب و به این دلیل که گفته می‌شود هواداران فشار زیادی روی این باشگاه وارد کرده‌اند، بار دیگر نام آلوز را در فهرست اسطوره‌‎هایشان قرار دادند تا این تنبیه خیلی طول نکشیده باشد.
برچسب ها: دنی آلوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها