به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۵۸۷۴۵

فرصت آخرتوخل:همه چیز سه‌شنبه معلوم می‌شود

فرصت آخرتوخل:همه چیز سه‌شنبه معلوم می‌شود
گروه ورزشی:کریستوف فروند، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید بازی برابر لاتزیو از اهمیت بسیاری برای این تیم برخوردار است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا روبروی فرایبورگ به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند تا امتیازات تقسیم شود. 

این نتیجه در حالی برای شاگردان توماس توخل رقم خورد که آنها این فرصت را داشتند که پیروز میدان باشند، اما موفق نشدند از گلی که زده بودند محافظت کنند و در فاصله سه دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی گل خوردند و فرصت کسب سه امتیاز را از دست دادند. 

در حالی که مدیران بایرن مونیخ تصمیم به قطع همکاری با توخل در پایان فصل جاری گرفته بودند، کسب این نتایج ضعیف شاید حتی باعث شود که این اتفاق زودتر از موعد رخ دهد و حالا بازی در لیگ قهرمانان اهمیت بسیاری برای این تیم دارد.

فروند پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «البته که ما ناامید هستیم چون واقعا به دنبال این بودیم که در این بازی به پیروزی برسیم. این نتیجه برای ما ناراحت کننده است چون دو امتیاز مهم را از دست دادیم. در نیمه اول خوب نبودیم و ناامیدکننده ظاهر شدیم. 

در نیمه دوم چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم و بهتر بودیم. باید به عملکرد خودمان نگاه کنیم و ثبات بیشتری داشته باشیم. فرصت زیادی باقی نمانده است. بازی سه‌شنبه اهمیت بسیاری برای ما دارد و باید از دقیقه اول خوب بازی کنیم. 90 دقیقه فرصت داریم که شرایط را تغییر دهیم و صعود کنیم. مطمئنا به دنبال کسب این نتیجه خواهیم بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها