به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۶۳۰۹۷

انگیزه بازگشت ستاره رئال: متمرکز برای قهرمانی

انگیزه بازگشت ستاره رئال: متمرکز برای قهرمانی
گروه ورزشی:ادر میلیتائو، ستاره برزیلی رئال مادرید، پیامی را پس از اولین حضورش در میدان بعد از هفت ماه منتشر کرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و با خیال آسوده در صدر جدول این مسابقات بماند. 

اتفاق خوب دیگری که در جریان این بازی برای رئال مادرید رخ داد این بود که میلیتائو پس از هفت ماه دوری از میادین توانست بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب این تیم به میدان برود و بازگشتش در این مقطع حساس فصل بهترین خبر ممکن برای رئال و هوادارانش بود. 

این ستاره برزیلی پس از پایان این بازی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «بیشتر از هفت ماه از چمن دور بودم. جنگیدن بسیار، فداکاری بسیار و ایمان و باور بسیار! از همه خانواده، دوستان، هم تیمی‌ها و خصوصا کمیته فنی باشگاه برای حمایت‌هایش در طول این دوره تشکر می‌کنم. 

بازی دوباره در سانتیاگو برنابئو و با همه حمایتی که از هواداران گرفتم بسیار هیجان‌انگیز است! حالا تمام تمرکزم روی مقطع پایانی این فصل است! زنده باد مادرید!»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها