به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۶۳۱۱۲

درخشش خیره‌کننده ستاره رئال:رکوردشکنی دوباره

درخشش خیره‌کننده ستاره رئال:رکوردشکنی دوباره
گروه ورزشی:جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، شب گذشته موفق شد رکورد دیگری را هم در رقابت‌های این فصل لالیگا به ثبت برساند.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و اختلاف امتیازش را در صدر جدول با سایر حریفان حفظ کند. 

رودریگو ستاره تیمش در این دیدار بود و موفق شد هر دو گل تیم کارلو آنچلوتی را وارد دروازه حریف کند. پاس گل اول را براهیم دیاز و پاس گل دوم او را بلینگام ارسال کردند تا شبی درخشان در خانه و برابر چشمان هواداران این تیم رقم خورده باشد. 

بلینگام در این بازی موفق به گلزنی نشد اما با پاس گلی که ارسال کرد توانست رکورد دیگری را از آن خود کند. او حالا اولین بازیکن در لالیگاست که موفق شده است آمارش در زمینه گلزنی و ارسال پاس گل در تمامی رقابت‌های این فصل را دو رقمی کند که اتفاق مهمی برای او است. 

این ستاره انگلیسی تا به حال 20 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و 10 پاس گل هم ارسال کرده است تا نقش مهمی را در موفقیت رئال در این فصل ایفا کرده باشد. آنها امیدوار هستند که درخشش او در ادامه فصل برای کسب جام‌های باقی مانده به آنها کمک کند
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها