به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۶۳۱۱۵

تعجب ستاره منچسترسیتی:آرسنال فقط دفاع کرد

تعجب ستاره منچسترسیتی:آرسنال فقط دفاع کرد
گروه ورزشی:برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید سیستم دفاعی آرسنال برایش غافلگیرکننده بوده است.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان آرسنال بود و در نهایت به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 

عملکرد دفاعی خوب توپچی‌ها باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا فرصت زیادی برای گلزنی به دست نیاورند و تنها یک شوت در چارچوب داشته باشند و این موضوع واکنش بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را پس از پایان این بازی به همراه داشت. 

سیلوا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این موضوع اظهار داشت: «صادقانه انتظار داشتم که آرسنال بیشتر حمله کند چون فصل گذشته وقتی آنها برابر ما به میدان رفتند، همیشه بسیار هجومی ظاهر شدند و سعی کردند نفر به نفر بازی کنند و در نهایت هم ما در هر سه بازی برنده شدیم. 

اما شرایط در این فصل فرق کرد و آنها حتی وقتی در امارات بازی می‌کردند هم تا حد زیادی از دفاع عمقی استفاده کردند و بسیار صبور بودند. آنها با استفاده از این سیستم توانستند نتیجه بگیرند و شکست نخورند و به همین دلیل دوباره به آن روی آوردند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها