به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۶۴۵۴۰

ادعای عجیب دنی آلوز: به فوتبال بر می‌گردم!

ادعای عجیب دنی آلوز: به فوتبال بر می‌گردم!
گروه ورزشی:دنی آلوز به اطرفیانش گفته که اطمینان دارد در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شده و به فوتبال باز خواهد گشت.به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی به چهار سال و شش ماه زندان محکوم شده است. این فوتبالیست سابق بارسا اخیرا با وثیقه یک میلیون یورویی و تا زمان مشخص شدن حکم دادگاه تجدیدنظر آزاد است. او هر دو پاسپورت اسپانیایی و برزیلی خود را نیز تحویل داده تا از اسپانیا خارج نشود.

در هر صورت، آلوز نزد اطرافیانش ادعا کرده که می‌خواهد به فوتبال برگردد. همانطور که ال پائیس فاش کرده، دنی آلوز متقاعد شده است که می‌تواند دوباره فوتبال بازی کند و شدیدا معتقد است که در فرجام خواهی، از همه اتهامات تبرئه خواهد شد. علاوه بر این، بازیکن سابق پوماس مکزیکی، آخرین تیم او، مطمئن است که چهره او نزد افکار عمومی پاک خواهد شد.

در صورت رد فرجام خواهی، این احتمال وجود دارد که او به دیوان عالی کشور که آخرین فصل دعوای قضایی است، برود. تقویم دقیقی برای حکم نهایی وجود ندارد، اما ممکن است این روند تا ابتدای سال 2025 ادامه یابد.آخرین بازی آلوز در 8 ژانویه 2023 بود که در آن با پیراهن پوماس مکزیک در برابر اف سی خوارز به میدان رفت، تیم او 2-1 پیروز شد و او پاس گل داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها