به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۶۴۵۳۰

سیتی برای حفظ این رکورد در برنابئو می‌میرد

سیتی برای حفظ این رکورد در برنابئو می‌میرد
گروه ورزشی:منچسترسیتی در حالی پای به برنابئو خواهد گذاشت که در 21 بازی متوالی لیگ قهرمانان رنگ شکست را ندیده است.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بهترین فرم به بازی با رئال رسیده است. هرچند آبی‌ها امشب کایل واکر و ناتان آکه را ندارند ولی پپ گواردیولا ابزارهای لازم برای یک دوئل پایاپای برابر رئال را در اختیار دارد.

سیتی شنبه در زمین پالاس ابتدا با یک گل عقب افتاد ولی سپس توانست 4 گل بزند و بازی را ببرد. آن بیست و پنجمین بازی بدون شکست متوالی سیتی در همه رقابت‌های این فصل بود. سیتی 21 بازی را در این مدت برده و 4 بار متوقف شده است. سیتی رکورد 21 بازی بدون شکست در لیگ قهرمانان را نیز دارد و در 10 بازی اخیر خود در این رقابت‌ها نیز برنده شده است.

تیم تحت هدایت پپ اگر می‌خواهد شانس صعود خود را به نیمه نهایی بیشتر کند، امشب حداقل نباید بازنده شد و ضمن حفظ رکورد بی شکستی، امیدوارتر به بازی هفته بعد در اتحاد نگاه کند. دیروز پپ و رودری در نشست خبری خود تاکید کردند که تیم 100 درصد توانش را در زمین خواهد گذاشت و برای رسیدن به پیروزی و حداقل گرفتن یک مساوی، در زمین جان خواهد داد. سیتی از جهنم برنابئو به سلامت فرار خواهد کرد؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها