به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۶۴۶۸۰

سورپرایز ژاوی: ستاره مصدوم در قلب خط میانی

سورپرایز ژاوی: ستاره مصدوم در قلب خط میانی
گروه ورزشی:به نظر می‎‌رسد که فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، امشب در بازی برابر پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی حساس و تماشایی در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

بارسلونا در چند هفته اخیر با مصدومیت بسیاری از بازیکنان این تیم شرایط سختی را تجربه کرد، اما توانست نتایج قابل قبولی را به دست آورد که باعث شده است هواداران این تیم به کسب نتیجه در بازی برابر پاری سن ژرمن و صعود به مرحله نیمه نهایی امیدوار باشند. 

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسلونا پیش از این خبر داده بودند که احتمال حضور دی یونگ و پدی در این بازی زیاد نیست اما ژاوی هر دو بازیکن را با خود به پاریس برد و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد از ستاره هلندی تیمش در این دیدار در خط میانی استفاده کند.

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که تمامی شواهدی که به دست آنها رسیده حاکی از این است که امشب ایلکای گوندوگان، کریستنسن و دی یونگ در خط میانی بارسا برابر پی‌اس‌جی به میدان خواهند رفت و بازگشت این بازیکن می‌تواند خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران این تیم باشد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها