به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۶۴۵۴۳

یونایتد حق ندارد به قهرمانی و سی‌ال حتی فکر کند

یونایتد حق ندارد به قهرمانی و سی‌ال حتی فکر کند
گروه ورزشی:کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید این تیم در حال حاضر در شرایطی نیست که به قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر کند.به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف منچستریونایتد در این فصل باعث شده است که بازیکنان و کادر فنی این تیم با انتقادها و فشارهای زیادی از سوی رسانه‌ها و هواداران روبرو شوند که از این وضعیت عصبانی و ناراحت هستند. 

شیاطین سرخ تا چند هفته قبل امیدوار بودند که بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورند اما حالا اختلاف امتیاز آنها با جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس که تاتنهام در آن قرار دارد به یازده امتیاز رسیده است که شاید کمی برای آنها دست نیافتنی باشد. 

کاسمیرو در گفتگو با ESPN Brazil درباره شرایط این تیم اظهار داشت: «اصلا مفهومی ندارد که ما بخواهیم در حال حاضر به اتفاقاتی مانند کسب عنوان قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان فکر کنیم چون تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم دیداری است که هر روز در پیش داریم. ما باید روز به روز یپش برویم. این فرصت را داشتیم که در چند بازی اخیر 9 گل به ثمر برسانیم اما تنها موفق شدیم دو بار دروازه حریفان را باز کنیم و این چیزی است که باید از بابت آن بسیار ناراحت باشیم. باید تمرکزمان را روی بازی بعدی برابر بورنموث بگذاریم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها