به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۶۵۶۲۳

رئال با هشدار زرد به منچستر رفت

رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
گروه ورزشی:چهار ستاره اصلی رئال دو کارته هستند و در صورت گرفتن یک کارت دیگر، بازی بعدی را از دست خواهند داد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با هشدار زرد راهی منچستر شد. کهکشانی‌ها فردا چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر سیتی به میدان می‌روند و پس از تساوی 3-3 در بازی رفت در برنابئو، فردا باید حریف قدرتمند خود را شکست دهند تا به دور بعد بروند.

هشدار زرد رئال مادرید در مورد چهار بازیکن اصلی تیم آنچلوتی است: دنی کارواخال، جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس که با از دست دادن بازی بعدی رئال مادرید در این لیگ قهرمانان یک کارت فاصله دارند. بازی بعدی رئال می‌تواند در نیمه نهایی باشد یا اولین بازی فصل بعد رقابت‌ها. 

در بازی رفت بلینگام، کاماوینگا و وینیسیوس کارت نگرفتند تا سلامت به بازی برگشت برسند اما اورلین شوامنی که شرایط مشابهی داشت در دقیقه دوم زرد گرفت و بازی فردا را از دست داد. دنی کارواخال در برنابئو یک کارت زرد دریافت کرد تا دو کارته شود و با یک زرد دیگر بازی بعدی را از دست بدهد.

این در حالی است که در منچسترسیتی، روبن دیاس و آکانجی دو بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا اولین بازی فصل بعد را از دست خواهند داد.لازم به ذکر است که در نیمه نهایی تمام کارت‌های زرد پاک خواهند شد ولی اگر بازیکنان فوق امشب کارت بگیرند، بازی رفت را از دست خواهند داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها