به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۹۴۳۶۳

بارندگی مدارس 2شهر فارس را تعطیل کرد

گروه حوادث: بارندگی به همراه تند باد و رگبار که از نخستین ساعت های بامداد چهارشنبه در مناطق جنوبی فارس آغاز شده است؛ مدرسه های ابتدایی نوبت صبح شهرستان های جهرم و لامرد را تعطیل کرد.
بارندگی مدارس 2شهر فارس را تعطیل کرد
  عبدالرضا منصوری فرماندار لامرد از تشکیل ستاد بحران در این شهرستان خبر داد و گفت: این ستاد به منظور امداد رسانی به مناطق روستایی و مکان های آسیب دیده از سیل تشکیل شده است.
 بارندگی شدید صبح چهارشنبه در لامرد موجب طغیان رودخانه های فصلی و مسیل ها شد، آب وارد برخی واحدهای مسکونی و تجاری شده و برخی بافت های فرسوده شهری نیز آسیب دیده است.  همچنین راه برخی مناطق روستایی در این شهرستان به علت شدت بارش ها بسته است و رفت و آمد در این مناطق به کندی صورت می گیرد.  برق و گاز برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان لامرد نیز از صبح چهارشنبه قطع شده است.

در شهرستان جهرم نیز به علت شدت بارش، مدرسه های ابتدایی نوبت صبح تعطیل شده است.  اداره کل هواشناسی استان فارس وضعیت جوی امروز را در مناطق جنوبی استان فارس بارندگی شدید همراه با رگبار و تند باد و مه آلود پیش بینی کرده است.  شهرستان های لامرد و جهرم به ترتیب در 464 و 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارند.
مرجع : ایرنا