به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۳۸۱۲۹۷

گاز منزل «علم‌الهدی» را قطع کنید!

گاز منزل «علم‌الهدی» را قطع کنید!
گروه سیاسی: داوود حشمتی در سایت امتداد متعلق به «حزب اتحاد ملت ایران» نوشت: گذشته از گرانی‌ها، حالا گرفتاری‌های زندگی عادی و نرمال مردم  در شهرهای مختلف کشور رو به ازدیاد است، اما دریغ و درد که امثال آیت‌الله علم‌الهدی ذره‌ای دغدغه‌هایش شبیه مردم باشد. گاز یک شهر خراسان رضوی (که استان خود علم‌الهدی است) بطور کامل قطع شده است. اکثر مشترکین شهرستان تربت جام خراسان رضوی گاز ندارند. آنهم در شرایطی که سرمای سختی آغاز شده است.
گذشته از تهران و همدان و اصفهان و سمنان و گیلان، ادارات در خراسان تعطیل شده و مقاطع مختلف آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از روز یکشنبه تا انتهای هفته تعطیل شدند. درست در همین حال معاون استاندار تهران گفته است که "فردا در ادارات تهران وسایل گرمایشی خاموشند، کارمندان لباس گرم بپوشند!"
در این شرایط آیت‌الله علم‌الهدی دغدغه‌اش آیا گرفتاری‌های مردم است؟ مردمی که نه فقط معیشتشان، بلکه امروز زندگی روزمره آنها هم با تصمیمات داماد و دختر او اداره می‌شود؟ نگاه کنید به خطبه‌های نماز جمعه این هفته آیت الله علم الهدی که محورهای آن تشکیل شده از مسائل زیر:
1⃣ در مقابل عده‌ای بی‌حجاب و بی‌دین نباید عقب‌نشینی کرد
2⃣ صدا و سیما را تسویه کنید و همه عناصر فاسد و آلوده را دور بریزید.
3⃣ ریانه‌ها و مطبوعات از یک مشت سلبریتی فاسد مرجع‌ستزی نکنند.
4⃣ هنر، سینما و وزارت ارشاد باید تحت کنترل در بیاید
5⃣ شبکه‌های افسارگسیخته مجازی تحت کنترل دربیاید 
6⃣ اینستاگرام و واتس آپ شبکه‌های مجازی فراماسونی هستند نباید رفع فیلتر شوند.
7⃣ در جشنواره فجر حق ندارید زیر پای هنرمندان فاسدی که با جریان برانداز صهیونیستی همدردی و هم صحبتی کردند، فرش پهن کنید
8⃣ وزارت صمت موظف است از تولید پوشاک غیرشرعی و غیرعفیفانه جلوگیری کند.

همانطور که می‌بینید، بدبختی‌ها و گرفتاری‌های ملت هیچ جایی در کلام آیت الله علم‌الهدی ندارد. با توجه به افزایش سرما، قطعی گاز، گرفتاری مردم و دوری آیت‌الله از روند زندگی عادی مردم، پیشنهاد میکنم گاز منزل آیت‌الله علم‌الهدی قطع شود تا شاید تغییری در دغدغه‌های ایشان ایجاد شود.
می‌دانیم که قطع گاز منزل آیت‌الله موجب می‌شود ایشان در سختی و مشقت بیفتد. اما این کار برای ایشان، دامادشان و مردم برکاتی دارد. هم اجر همزیستی با مردم را برای ایشان دارد، هم اجر ناشی از "مقاومت" در برابر "سختی" برای ایستادگی بر سر عقیده نصیب ایشان می‌شود.
با قطع گاز منزل پدرهمسر ابرهیم رییسی، دولت هم می‌تواند با سربلندی از همه مردم بخواهد که‌ در همراهی با دولت گاز کمتری مصرف کنند.پیشنهاد من این است که خود آیت‌الله پیش‌قدم شده و با قطع جریان گاز منزل و انتشار فیش‌های آن در ماه‌های آتی به همراهی بیشتر مردم با دولت کمک کند. اما اگر خود ایشان پیش قدم نشد، دولت می‌تواند گاز منزل ایشان را قطع کند. دستکم اینگونه مردم احساس می‌کنند ایشان هم مثل سایرین سختی‌های زندگی را تحمل می‌کنند و باز با این احوال هر هفته‌ دغدغه‌های قبلی را تکرار می‌کنند. 
آیا علم‌الهدی توان آن را دارد که فقط برای ۵ روز (تا خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد) با قطع گاز منزلش زندگی کند؟ و مانند کارمندان شریف ادارات در منزل با لباس گرم شب و روز را سر کند؟ منتظر باشیم و ببینیم.

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۱:۰۷
آیا دغدغه اغتشاش گران که شما سینه چاکش بودی کمبود گاز یا نان بوده (415191)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۶:۳۵
گاز رو قطع کنید چه تاثیری داره، ایشون وسایل گرمایشی و پخت پز برقی هم داره تازه از گازی خیلی بهتر کار می کنه. (415205)
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۷:۵۸
داود حشمتی غلط زیادی کرده
سخنان جناب علم الهدا مصدق بارز امر به معروف و نهی از منکر است
باید جلوی کجروی ، لابالیگری، دین ستیزی یک مشت آدم بی سواد، بدون مطالعه که عنوان سلبریتی را یدک می‌کشند و با استفاده از امکانات رسانه های عمومی همین مملکت به شهرت رسیده اند و اکنون ولی نعمتان خود را فراموش کرده ، باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه در افکار عمومی میشوند ایستاد و با آنها با قاطعیت برخورد کرد
این در همه جای دنیا مرسوم است (415208)
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۰:۰۴
اينا رو خودت تنهائى گفتى؟ (415599)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۸:۴۷
جناب بهارنیوز این مصرف افسارگسیخته نتیجه مدیریت درخشان دوستان اصلاح طلب شماست که در مدیریت مصرف انرژی و استاندارد سازی وسایل گرمایشی کوتاهی کردند این دولت البته این نقص دولتهای گذشته رو هم برطرف خواهد کرد بیخود ماهیگیری سیاسی نکنید (415210)
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۲:۳۰
دولتی که روحانی تحویل رئیسی داد منسجم و قوی بود دلار تو محدوده ثابتی مهار شده بود کالا های اساسی در کشور قیمت مناسبی داشت تنها کاری که رئیسی کرده همسان سازی یارانه احمدی نژاد با دلار امروزی بود چراکه یک میلیون الان با دوره احمدی نژاد از نظر ارزش یکسان
دریغ است که ایران به دست شما ویران شود ( که ویران کردین) (415253)
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۰۹:۵۰
عجب تیتر قشنگی ، گرچه خیلی بعید به نظر میرسه (415217)
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۳:۴۲
دقیقا همینطور که گفتید برای مردم عادی قطعی امکانات براحتی صورت می پذیرد ولی برای مقامات خیر حتیدر زمان قطع برق بخوبی یادم هست مامور برق گفت بعضی خانه ها به دلیل نزدیکی با خانه مقامات قطع نمیشود !!!!ا و جالب اینکه همه چی تبدیل به بحران میشود برف بیاد بحران گاز برف نیاد بحران اب هوا تکان نخورد بحران الودگی (415271)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۰۹:۲۵
دوردبرشما .تیترقشنگی بود بیچاره مردم باسیلی صورت شان راسرخ دارند ملتی که بااین سرمایه میتوانستن بهترین رفاراداشته باشن چندنفربی سواد دارن چکارمیکنند (415439)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها