به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۳۸۹۷۰۳

تروریست‌های داعشی‌ و طالبان وطنی که مدارس دخترانه ایران را با گاز سمی هدف قرار می‌دهند!

تروریست‌های داعشی‌ و طالبان وطنی که مدارس دخترانه ایران را با گاز سمی هدف قرار می‌دهند!
✍حسین ثنایی‌نژاد
بالاخره یک مقام رسمی زبانش باز شد و رسما اعلام کرد مسمومیت دختران دانش آموزان کار عمدی افرادی بوده است که دوست داشتند تمام مدارس دخترانه تعطیل شود.
شرمتان باد! این چه جور اعلامی است برای خبری که چنین جنایت عظیمی را در خود دارد؟! چرا می‌گویید "افرادی" و نامشان نمی‌برید؟! لابد این افراد معلوم شده‌اند که شما رسما اعلام می‌کنید.
اگر معلوم شده‌اند چرا نام و نشانی از آنها نمی‌برید؟! به کجا وصل می‌شوند این داعش‌های وطنی که به جای ذکر اسمشان می‌گویید "افرادی"!
چگونه است که به سرعتی باور نکردنی آن زن بیچاره را با چشم کبود در جلو تلویزیون می‌نشانید تا اعتراف و اظهار ندامت کند؟ آن دختر ورزشکار و آن خانم مهندس چگونه بی‌درنگ در صفحه اینستاگرامش از جرم‌ ناکرده‌اش تبری جست؟! ولی اینجا جنایتکارانی که قصد جان صدها نفر را کرده‌اند باید نامشان "افرادی" باشد؟! آیا اینگونه می‌خواهید اعتماد بازسازی کنید؟!.
✅✅✅✅✅✅✅✅
حمله تروریستی با گازهای سمی توسط گروه‌های همسو با طالبان، داعش و بوکوحرام قرار گرفتند!

تاکنون صدها دانش‌آموز دختر در قم، وردنجان چهارمحال و بختیاری، ساری، اردبیل، قوچان، تربت جام، تهران، بروجرد و قروین در حمله با گازهای سمی توسط عوامل گروه‌های همفکر طالبان، داعش و بوکوحرام که با تحصیل دختران مخالفند مسموم شده‌اند و روانه بیمارستان شده‌اند!
 معاون پژوهش وزارت بهداشت به عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان اذعان کرده و گفته‌ افرادی دوست داشتند تمام مدارس دخترانه تعطیل شود. اما تاکنون حتی یک نفر از عاملان این اقدامات تروریستی بازداشت نشده‌اند!.

یک جریان مذهبی عامل مسمومیت دانش‌آموزان دختر است
حجت‌الاسلام فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به روزنامه شرق گفته که گروهی به نام «هزاره‌گرا» پشت مسمومیت‌های سریالی دختران دانش‌آموز است و «مرکز ثقل» حمله‌های این گروه استان‌های قم و أصفهان است. به گفته او «این گروه‌ و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتا باید تا سوم دبستان درس بخوانند. این جریان یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته است.
فاضل میبدی گفت: یک جامعه‌شناس که نمی‌توانم نامش را بگویم در قم پژوهشی در این زمینه انجام داده‌ و در جلسه‌ای این موضوع را برای برخی شرح داده‌است. در این تحقیقاتی که انجام داده به این نتیجه رسیده‌است که هزاره‌گراها این اقدامات را انجام می‌دهند. این مسمومیت‌ها اتفاقی نیست. این جریان شبیه طالبان هستند،  گرچه طالبان اجازه نمی‌دهد دختران به دانشگاه بروند اما این گروه می‌گویند دختر نهایتا تا سوم دبستان باید درس بخواند. من در شگفتم که چرا دولت و نهادهای امنیتی این جریان را دنبال و موضوع برای مردم شفاف نمی‌کند.
در مدارس دخترانه رعب و وحشت حاکم است. جامعه‌شناسی که پژوهشی در این خصوص انجام داده، معتقد است مرکز ثقل این جریان در قم و اصفهان است.
من تا به حال نشنیده‌ام که روحانی یا چهره شاخصی از این جریان حمایت کند و نمی‌دانم آیا فرد شاخصی پشت این ماجرا هست یا خیر، اما مطمئنا این ماجرا تصادفی نیست. خبر دارم که خانواده‌ها می‌ترسند دخترانشان را به مدرسه بفرستند. فضای رعب و وحشت در شهر ایجاد شده و درصد زیادی از تحصیل محروم شده‌اند تا جانشان حفظ شود.

بوکوحرام هم از راه رسید
محمدعلی ابطحی در توییتی نوشت: تایید وزارت بهداشت بر عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان دختر یعنی ‎بوکوحرام هم از راه رسید! افراطیگری از نوع دینی آن بزرگترین خطر برای همه جوامع است.

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۶:۳۵
دروغ محض است. افراد مخالف تحصیل چگونه سر از مدارس دخترانه در آورده اند .باید در بین پرسنل مدارس جستجو کنند (421349)
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۸:۵۸
معاون پژوهش وزارت بهداشت بهتر میدونه یا شوما که اونور آبی ؟ (421363)
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۷:۰۳
شرم بر شما که بدون اطلاع اتهام زنی می کنید ، بهار نیوز خجالت بکش صبر کن اگر اعلام نشد بعد مزخرف بگو (421350)
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۸:۲۱
خواهشمند است پیگیری کنید اگر برخورد قاطع با آمران وعاملان اقدام تروریستی مسمومیت دختران نکنند در آینده هر اتفاقی ممکن است توسط گروههای افراطی رخ دهد. (421354)
سیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۰۸:۵۴
انشاالله با دعا کردن تمام مشکلات رفع خواهد شد. حتی تورم و روابط خارجی. گفته ای از یک بزرگ دینی (421360)
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۳:۰۴
هرچقدر اسید پاشا معرفی و
پیگیر شدن برا اینم پیگیر میشن

مستشاران طالبان سخت در
تلاشن در ایران (421451)
اها
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۴:۴۸
اوکی ولی امروز تو مدرسه ی ما که تو تهرانه ام زدن،واقعا وحشتناک بود و بیشتر دوستام مسموم شدن،فقط میتونم بگم خدا ازتون نگذره (421822)
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۴:۴۱
طالبان حداقل مثل اینا دروغگو و نیرنگ باز نیست، اگر دین این است و به‌زور باید به آدما تحمیل شود، پس لعنت بر آن و مبلغین آن. (422162)
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۶:۴۳
سلام
چرا هر اتفاقی که میفته به دین ربطش.پیدین کجای قران گفته دخترا تا ۹ سال درس بخونن چرا تهمت میزنید خجالتم خوب چیزیه پیامبر (ص)می فرماید علم اگر در چین بود هم به دنبالس برید و ادمایی مثل شما فقط سعی دارن اسم دین رو بد کنن و هر اتفاقی افتاد بچسبونن به دین یه خورده به خودتون بیاین (422663)
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۲۲:۴۰
دین خوبه اما کسانی که خودشان را روشنفکر میدانند وبا تفکر غربی ها دارن حرکت میکنند عاقبت ناخوشایندی خواهند داشت. (422826)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها