به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۴۵۷۲

حد اعلای بی تقوایی در حمله به نجفی!

گروه سياسي- سايت عصرایران نوشت: حملات مخالفان به محمدعلی نجفی، وزیر پیشنهادی و پرورش و دفاع او در صحن علنی، از یک سو حکایت مظلومیت او بود و از دیگر سو ، نشانه ای از بی تقوایی در میان برخی نمایندگان که خود را اصولگرا می خوانند و مشخص نیست این اصولی که از آن دم می زنند، چیست؟!
حد اعلای بی تقوایی در حمله به نجفی!
به عنوان مثال، درباره نجفی ، جنجال بپا کردند که او در ماجراهای بعد از انتخابات88، به خانه های آسیب دیدگان این حوادث مي‌رفته و از آنها دلجویی مي‌کرده است و فریاد برآوردند که "آقای نجفی! شما چکاره بودید که از طرف میرحسین موسوی به منازل افراد دخیل در فتنه مي‌رفتید و از آنها دلجویی مي‌کردید؟!" هر کس که دلبسته نظام و انقلاب باشد، با شنیدن این سخن قطعاً به این نتیجه مي‌رسد که نجفی از فعالان فتنه بوده است تا حدی که حتی بعد از خطبه های رهبری در 29 خرداد 88 نیز به فعالیت در بطن فتنه ادامه مي‌داده و خانه به خانه، با کسانی که در درگیری ها و تظاهرات آسیب دیده بودند ، دیدار مي‌کرده و از آنها ، از طرف موسوی دلجویی مي‌کرده است. طبیعتاً چنین فردی در استانداردهای نظام برای تصدی مناصب مهم نمی گنجد و لذا حق آن است که مجلس، به او برای وزارت آموزش و پرورش ، رأی اعتماد ندهد.

اما برادران اصولگرا(!)، یک دروغ کوچک(!) و لابد غیرعمدی(!) را چاشنی ماجرا کرده بودند و بخش غیرمهم(!) داستان را سانسور کرده بودند. ماجرا از این قرار بود که در بحبوحه حوادث بعد از انتخابات، شورای شهر تهران، تصویب مي‌کند که افرادی از این شورا ، به منازل افراد آسیب دیده در این حوادث بروند و گزارشی از وضعیت موجود را تهیه و به شورا تقدیم کنند. نجفی نیز در راستای آن مصوبه و به عنوان نماینده شورا، موظف مي‌شود به منازل افراد برود و گزارش تهیه کند.

...این سخنان تحریک آمیز علیه نجفی، قطعاً جریان اصولگرایی حاکم بر مجلس را تحت الشعاع قرار مي‌دهد که "عجب! این نجفی چقدر با فتنه گران عجین بوده که حتی با نامگذاری یک میدان به نام 9 دی - که نقطه پایان حوادث بعد از انتخابات بود - مخالفت کرده است." اما اینجا هم با یک سانسور کوچک (!) و باز هم غیرعمدی (!) مواجهیم. محمد علی نجفی در این باره در صحن علنی چنین توضیح داد: در جلسه شورای شهر ، مي‌خواستند نام میدان آیت الله حق شناس را به 9 دی تغییر دهند و من گفتم چرا نام یک روحانی برجسته را از روی یک میدان حذف کنیم؟ این همه میدان و خیابان در تهران است، مي‌شود نام یکی از آنها را به 9 دی تغییر داد.

وی در این باره مثالی از شهر قم را مطرح کرد که در آنجا نیز شورای شهر، نام تونل "غدیر" را به "9 دی" تغییر داد و بعد از مخالفت علما و مراجع، بار دیگر نام غدیر را بازگرداندند. باز هم انصاف دهید که کجای دروغ بستن و گفتن بخشی از ماجرا و کتمان بخش دیگرش اصولگرایی و تدیّن و تقواست؟! مَثَل اینان ، مَثَل کسی است که نماز نمی خواند و وقتی بر او خرده گرفتند، گفت که خود خدا در قرآن چنین دستوری داده و فرموده است:"لاتقربوا الصلاة"( به نماز نزدیک نشوید).

او البته درست مي‌گفت! در قرآن چنین کلماتی آمده است ولی ادامه اش نیز وجود دارد:" و انتم سکری" ( در حالی که مست هستید). سخن کوتاه مي‌کنیم جز آن که از باب امر به معروف و نهی از منکر به برادران مدعی اصولگرایی یاد آور شویم که قبر و قیامتی هم هست.

۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۱۵
اين مطلب اصلا ليد نداره يه دفعه از يه جايي شروع شده بهار خودتون خبرا رو بعد از تنظيم نمي بيني؟آخه چقدر سوتي مي دي با اين همه ادعات
......................................
بهارنيوز: با تشكر از شما و ديگر خوانندگان گرامي، ليد مطلب كه سهوا حذف شده بود، در ابتداي مطلب قرار داده شد. (108917)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۱۹
هر وقت مردم ما به این نتیجه برسند که امثال زاکانی و تفکرات مشابه، صلاحیت حضور در مجلس و خبرگان و شورا و ریاست جمهوری ندارن اونوقت ایران جلو خواهد رفت...
اما کی این نتیجه حاصل میشه من نمی دونم و یا راه رسیدن و رسوندن چیه و ... باید تامل کرد! (108922)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۹:۴۹
بازار کاسبان فتنه کساده. (109083)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۱۹
متاسفانه در این هشت سال نشان دادند که در ظاهر به قبر وقیامت اعتقاد دارند ولی در باطن هرگز که اگر اعتقاد داشتند این همه بلا بر سر مردم نمی اوردند (108923)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۲۰
. . . برای اینها این کارها مثل آب خوردن هست

مثلا" اینکه بگویند چون آقای نجفي به خانه آسیب دیدگان رفته پس ایشان در مواجهه با آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات بوی فتنه گرفته است!!!

مثل اون نماینده که می گفت چون وزرا در خارج درس خوانده اند و مدرک گرفته اند پس الان حتما" منحرف و غرب زده و کافر شده اند!!! (108924)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۲۶
تیتر حد دستمال کشی دولت سابق بهتر بود (108932)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۲۸
به والله كه اگر اين حرف‌هاي آنها واقعيت داشت؛ ايشون پيش اكثريت مردم عزيزتر هم مي‌شدند! مي‌دونم سانسور مي‌كنيد.... و كم هم نيستيم و خودشان هم مي‌دانند 18 ميليون و اندي را با 10-11 ميليون نفري كه راي نداده‌اند جمع ببندند و با چهار ميليون راي مخلصانشان مقايسه كنند تا حساب كار بياد دستشون! (108934)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۰:۲۸
وضع کشور یه خاطر امثال شماست (109115)
سارا
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۳۳
به حق نجفی خوش سخن ولایق این وزارتخانه است تا خاطره حاج بابایی محو شود.وای بر افترازنندگان.آیا نمی دانند حرمت وآبروی مومن به مانند حرمت کعبه است. (108939)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۳۴
گویا آقای چمران گفتن اسم این میدان مربوط به آیت الله حق شناس نبوده و مربوط به یک حق شناس دیگه میشه. و اینم گفتن که مصوبه شورا نبوده دلجویی از آسیب دیدگان. درست و غلطش رو نمیدونم. شما هم پیگیر ماجرا بشید لطفا. و البته بد نیست اشاره کنید که ایشون اگر چنین کاری کردن، اعتبار نظام رو بالا بردن، و محبوب تر از قبل خواهند شد بین مردم. (108940)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۳۴
بالاخره یه اسمی از خانواده های اسیب دیده برده شد بعد از چهار سال که انکار میشد (108941)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۳۷
اینها اصولگرا نیستند افول گرا هستند به زودی همه با هم خواهیم دید (108942)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۳۷
....لعنت به قدرت و سیاست حتی با هدف خدمت با این ابزارها. (108944)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۵:۴۸
آقای روحانی باید در حد استعفاء روبروی رد صلاحیت وزرا جبهه گیری کند تا مردم از مجلس رای اعتماد بگیرد. انگار زبان خوش کارساز نیست. (108953)
مصی
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۶:۰۸
محمد علی نجفی بسیار پخته ظاهر شد و زاکانی را سر جایش نشاند . واقعا چنین اصلاح طلبانی هستند که برای اصلاح طلبی افتخار می آورند. متخص. با اعتقاد. نستوه. با ادب و اخلاق. دمت گرم دکتر نجفی . پیروز باشی (108965)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۷:۲۳
اين جريان يك رهبر داره كه خودش عقب واستاده و يك سري افراطي رو جلو انداخته...حداد عادل (109013)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۷:۲۷
انگار که کابینه میرحسین میخواد رای اعتماد بگیره. مگر حسینو شریعتمداری نمی گفت روحانی اصولگرا است ؟ پس چی شد. (109015)
تنگستانی
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۸:۲۵
هرچه میکشیم از بی تقواییست (109043)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۲:۵۵
میخام یه مغازه اجاره کنم فتنه بفروشم.میگن نون تو فتنه هست. (109199)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۰۴:۲۴
آره انقد پولش خوبه كه سريع مي توني شعبه هم بزني. (109336)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۸:۳۰
نماینده های اصولگرا خیلی دارن فتنه به پا میکنناا! (109048)
بنی احمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۸:۴۷
با سلام بنظر می آید مطلب ناقص منتشر شده است. والا شروع عبارت با برای مثال از نظر ادبی کاملا اشتباه است و منظور را نمی رساند.چرا باید قبل از آن مطلبی توضیح داده شود که عبارت بعدی برای مثال بیاید. (109058)
مجید
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۱۹:۳۲
متاسفانه ما هم از تلویزیون شاهد این رفتار اهانت آمیز و هتاکی آقای زاکانی به وزیر پیشنهادی بودیم . متعجب از این هستیم که شخص هتاک چگونه به خود اجازه داده بود تا کاندیدای ریاست جمهوری شود ؟ . . . (109074)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۰:۱۴
آقا فتنه گر اون کسی است که بر طبل نزاع و بی ادبی و بی تقوایی می کوبد نه آن کس که در پی احقاق حق مظلوم است. (109104)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۲۳:۲۵
اتفاقا پخش مستقيم اين حرفها نجفي را دربين مردم محبوبتر هم كرد....و نماينده گان مصداق بارز ....عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد ...شدند...وجدان مردم هميشه بيدار است (109223)