به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۴۲۹۹۷
موسی صدر باید کشته می‌شد و قذافی او را کشت

اعتراف تکان‌دهنده جلال‌الدین فارسی

اعتراف تکان‌دهنده جلال‌الدین فارسی
گروه سياسي: جلال‌الدین فارسی از اصولگرايان در انزوا، در مصاحبه‌اي با فارس به صراحت گفته است: موسی صدر باید کشته می‌شد و قذافی او را کشت!
 
در همين زمينه محمدرضا زائرى در كانال تلگرامش نوشت: واقعا باورم نمي شد چيزي كه دهها سال مخفيانه و با ترديد در باره رازهاي ربودن امام موسى صدر گفته مي شد، روزي چنين بي پرده و آشكار بر زبان بيايد!  اعتراف شوكه كننده و تكان دهنده جلال الدين فارسي در باره امام موسى صدر در مصاحبه با خبرگزاري فارس واقعا شرم آور است! باور كردني نيست كه به اين صراحت و بدون ذره اي نگراني و ترس و اضطراب مجوز قتل امام را صادر مي كند و تلويحا آگاهي خود از جنايت قذافي را اعلام مي دارد و به ارتباط نزديك و مراودات صميمانه با آن مجرم درنده خو تصريح مي نمايد! راستش به نظرم الآن مي شود برگشت و ماجراي قتل يك نفر توسط جلال الدين فارسي در زمان شكار را كه بعدا به عنوان قتل غير عمد تلقي شد مجددا بررسي كرد. كسي كه به اين راحتي براي ديگران حكم قتل و اعدام صادر مي كند واقعا باعث حيرت و ترس و نگراني است! واقعا در هر كشور ديگري كسي اين گونه سخن مي گفت دستگاه قضايي در مقابل او چه مي كرد؟ اصلا دستگاه و نهاد و سازمان به كنار، غيرت دوستداران حق و حقيقت در مقابل اين جرأت و جسارت و بي شرمي چگونه مي تواند آرام و صبور باشد؟
 

ازاداندیش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ۱۱:۴۰
فکر کنم دیگه لازم نیست دنبال ایشون بگردیم بهتر محل دفنشون رو از رهبران اصولگرا بپرسیم! (358163)
ااوشنگ
United States
۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ۲۱:۰۷
معلوم شد امام موسی صدر توسط چه کسی و به چه دلیل شهید شد (358173)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ۲۲:۲۳
ایشان اصلا نگفتند که ما او را کشتیم ، دو باره گفته های او رو بخوانید ، در ثانی بیشتر چریکها ی آن دوران بو لیبی و سوریه و فلسطینیها ارتباط داشتند و مختص به فارسی و دوستانش نداشت (358174)