به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۷۶۱۹۸

شفر: الهلال تحت فشار است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که الهلال عربستان، یکی از تیم‌های قوی آسیاست، ابراز امیدواری کرد که تیمش یک بار دیگر حریف سعودی را شکست دهد.
شفر: الهلال تحت فشار است
 وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: امیدوارم بازی بعدی را ببریم. الهلال تحت فشار است زیرا فینال جام حذفی را واگذار کرده است. البته آنها یکی از بهترین‌های آسیا هستند.وی افزود: امیدوارم که الهلال را شکست دهیم. این تیم بسیار قدرتمند است. ما به نظم تاکتیکی خوب نیاز داریم و دو روز هم در ابوظبی تمرین می‌کنیم تا بهترین تیم و بهترین تاکتیک را انتخاب کنیم.شفر درباره صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت فرشید باقری تصریح کرد: علی کریمی کمی سرما خورده و در این پست تنها یک بازیکن داریم. بهتر است تصمیم آخر را در پایان فصل بگیریم. الآن به فرشید باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم را ضعیف‌تر کنیم. من او را جریمه کردم و در پایان فصل تصمیم نهایی را در قبال او خواهیم گرفت.

سرمربی آلمانی استقلال درباره وضعیت وریا غفوری توضیح داد: او پریروز تمرین کرد. امروز هم کمی تمرین کرد اما خسته بود. فردا تمرینات ویژه‌ای برای او داریم و دوشنبه هم تمرین آخر است.شفر درباره جبران فاصله امتیازی با پرسپولیس و قهرمانی در لیگ هجدهم تصریح کرد: الآن برای ما لیگ مهم نیست و به الهلال فکر می‌کنیم. ابتدا دیدار با الهلال مهم است و سپس به پدیده فکر می‌کنیم. بعد از دیدار با الهلال برای ریکاوری در ابوظبی می‌مانیم. فکر ما بازی لیگ نیست و بعد از ریکاوری به پدیده فکر می‌کنیم. خیلی‌ها بعد از داربی فکر می‌کردند که ما قهرمانی را از دست داده‌ایم اما حالا می‌بینید که برگشته‌ایم و این موضوع برای ما مهم است چون نشان‌دهنده شخصیت تیم ماست.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: وینفرد شفر