به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۲۳۵۶۸
قلعه نویی: در سپاهان می‌ماندم این تیم نابود می‌شد

برزيل فکر بازیکنان را به‌خود مشغول‌کرده‌است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نزدیک شدن به جام جهانی، فکر بازیکنان را به خود مشغول کرده است اما این‌گونه نیست که بازیکنان ما کم بگذارند.
برزيل فکر بازیکنان را به‌خود مشغول‌کرده‌است
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان، اظهار کرد: من اگر در سپاهان نماندم و رفتم، به این دلیل بود که اگر در سپاهان می‌ماندم، این تیم نابود می‌شد چون من به آقای ساکت گفتم که اگر من در سپاهان بمانم، سپاهان نابود می‌شود، ساکت نیز باید از باشگاه برود، چون اگر او در تیم می‌ماند، نابود می‌شد و دیدید که بعد از آن ساکت نیز از سپاهان رفت. وی افزود: با این حال می‌گویم که روزهای خوبی در سپاهان داشتم و رابطه خوبی با مدیران، همکاران و هواداران در این تیم در دو سال شیرین داشتیم؛ خوشحالم که چه زمانی که در استقلال و چه زمانی که در سپاهان بودند، بازی‌های استقلال و سپاهان دیدنی و با کیفیت بوده‌اند و جدا از نتیجه فردا، امیدوارم هر دو تیم با مهره‌ها و بازیکنان با کیفیت خود مردم را از بازی راضی نگه دارند و از بازی لذت ببرند.

سرمربی استقلال تهران تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما باید نگاه کنیم که دو تیم سپاهان و استقلال کجای جدول هستند، دو تیم همیشه بازی خوبی از خود به نمایش می گذارند؛ من بازی اوکراین و فرانسه را دیدم که بعد از بازی هر چه بود تمام شد، همه به فکر بازی آینده بودند اما در فوتبال ما این‌گونه نیست و وقتی بازی تمام شود، همه به حاشیه‌ها دامن می‌زنند و این در حالی است که کسی از حاشیه لذت نمی‌برد.

وی افزود: تیم‌های امیر قلعه‌نویی بازی هجومی را دوست داشته‌اند و ما تلاش می‌کنیم که به اهداف خود برسیم و با خریدها اشکالات تاکتیکی را برطرف کرده و هدف آرمانی برسیم؛ مطمئنا فردا در همه خطوط جنگ داریم و در خط حمله و دفاع و سایر خطوط جنگ بوده اما جنگ اصلی در میانه‌های میدان است که هر فردی برتری داشته باشد، به هدف خود می‌رسد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سئوالی در مورد قانون 10 درصد اختصاص جایگاه تماشاگران به تیم‌های میهمان در اصفهان گفت: آن چیزی که قانون است باید رعایت شود اما در فوتبال ما استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی شرایط خاص خود را دارند، من یادم است یک بار با ساکت در سپاهان گفتیم که ابتدا آمده‌ایم اثرگذاری کرده و پس از آن سپاهان را فرا استانی کنیم، یادم است در سال دوم با هر تیمی که می‌رفتیم، سپاهان را فرا استانی کردیم و تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند. وی افزود: سپاهان طرفداران زیادی دارد اما اگر سکوها جا داشته باشد، مثل قبل باشگاه سپاهان مهمان نوازی کرده و به استقلالی‌ها سکو می‌دهد و اگر سکوها پر باشد که مشکلی نیست و این تعامل وجود دارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه چرا استقلال به عنوان یک مدعی قهرمانی هنوز کیفیت لازم برای قهرمانی را از خود نشان نداده و اینکه آیا بازیکنان به ساق‌های خود برای از دست ندادن جام جهانی دقت می‌کنند، تصریح کرد: تیم ملی بسیار مهم است و همه باید به آن کمک کنیم و اگر دقت کرده باشید می‌دانید که همه ساله ما از همه مربیان زودتر شروع می کنیم ولی امسال چون درگیر جام باشگاه‌ها بودیم، نشد آن گونه که باید شروع کنیم و بنزین را به خوبی در باک نریخیتم.

وی افزود: ما هنوز به آمادگی لازم نرسیدیم و تنها هفته‌ای که توانستیم کار کنیم، قبل از بازی گذشته بود و همه بازیکنان ما در تمرینات حضور داشتند، با این حال هنوز آماده نیستند ولی باید قبول کنیم که نزدیک شدن به جام جهانی فکر بازیکنان را به خودش مشغول کرده اما با این حال بازیکنان کم نمی‌گذارند. قلعه‌نویی بیان کرد: با اینکه پژمان منتظری و آندو پیشنهادهای آن‌چنانی از تیم‌های مختلف داشتند، اما در تیم ماندند و با غیرت و معرفت خود در خدمت استقلال هستند و این در حالی است که هنوز پولی دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه بدنه اصلی تیم ما نیاز به زمان دارد چراکه مصدومان و محرومان زیادی در این فصل داشتیم، گفت: این مسئله سبب می‌شد که در تمرینات همه بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم اما در بازی با سپاهان همه بازیکنان را در اختیار داریم، جمشیدیان در این بازی با تیم هست و به اصفهان سفر کرده و خسرو حیدری در 18 نفر است اما اینکه از ابتدا بازی می‌کند یا خیر، در جلسه امشب و بر اساس صلاح کادر پزشکی مشخص می‌شود. سرمربی استقلال تهران خاطرنشان کرد: دو سال خوب در اصفهان داشتم و خانواده‌ام هر زمان یاد خاطرات اصفهان می‌افتند از مهمان‌نوازی‌های اصفهانی‌ها خوشحال می‌کنند و من به دلیل حمایت‌های خیران اصفهانی بر سر مزار محمود خوروش که از خیران اصلی بود، رفتم.
مرجع : تسنیم