به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۲۲۹۴۴
حوصله داستان و سوء‌تفاهم را ندارم

قلعه‌نویی: به زور کسی را نگه نمی‌دارم

گروه ورزشی: سرمربی تیم استقلال می‌گوید در صورت رسیدن پیشنهاد جدی برای بازیکنانش با فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای می‌گذارد تا با بررسی کامل شرایط درباره آن تصمیم‌گیری کند.
قلعه‌نویی: به زور کسی را نگه نمی‌دارم
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد درباره این دیدار گفت: ابتدا یک تشکر ویژه از سازمان لیگ، آقای کفاشیان و تاج دارم. به دلیل کسب چهار سهمیه‌ای که برای کشورمان توانستند به دست آورند. ارتباطات فدراسیون بود که باعث شد این اتفاق رخ دهد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد اما درباره بازی باید بگویم بازی در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول بسیار سخت‌تر است. دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و زمین‌ها هم کوچک‌تر از سابق هستند. از سویی تیم گسترش فولاد نسبت به نیم فصل اول باتجربه‌تر شده و با تغییراتی که داشتند توانسته‌اند ضعف‌هایشان را تا حدی پوشش دهند. فیلم بازی آنها را دیده‌ایم و برای اینکه از صدر جدول عقب نیفتیم، مترصد کسب سه امتیاز هستیم.

وی افزود:‌ در این دیدار اکبرپور و به احتمال فراوان خسرو حیدری را در اختیار نداریم. البته شرایط بیگ‌زاده خیلی بهتر شده و با نظر تیم پزشکی تصمیم می‌گیریم که او فردا بازی کند یا نه. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نکونام را بازی می‌دهد یا خیر، اظهار کرد: او امروز می‌آید و باید شرایطش را ببینیم. باید بگویم در بحث انتخاب برترین‌های به ما واقعا کم‌لطفی شد. نکونام با استقلال قهرمان لیگ شده، به جمع چهار تیم آسیا رسیده و با تیم ملی به جام جهانی رفته است. من اعتقاد دارم در این مورد نگاه فنی در انتخاب نقشی نداشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت تیموریان و منتظری تصریح کرد: من هیچ کس را به زور در استقلال نگه نمی‌دارم. این دو بازیکن زحمت زیادی کشیده‌اند و در ابتدای فصل با وجود پیشنهاد چشمگیر استقلال را ترک نکردند. اگر پیشنهادی جدی داشته باشند با فتح‌الله‌زاده جلسه می‌گذاریم و در نظر می‌گیریم تا منافع باشگاه، مردم و بازیکن، چه حکمی می‌دهد و سپس تصمیم‌گیری می‌کنیم. اینکه برخی مطبوعات بحث‌هایی را مطرح می‌کنند تا با روح و روان مردم بازی کنند، چیز دیگری است. به هر حال بازیکنی مثل منتظری از ابتدای فصل یک ریال هم نگرفته است. قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حضور غلام‌نژاد در استقلال گفت: اجازه دهید هر وقت جذب یک بازیکن برای ما نهایی شد، اسمش را بیاوریم. در غیر این صورت نام آوردن از افراد باعث می‌شود، داستان اتفاق بیفتد و سوء تفاهم‌هایی شکل بگیرد که من اصلا حوصله آن را ندارم.
مرجع : ایسنا