به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۶۱۹۶
تولید مشاور برای "سران فتنه"!

وقتي كفگيركيهان به ته‌ديگ‌فتنه خورده است!

وقتي كفگيركيهان به ته‌ديگ‌فتنه خورده است!
گروه سياسي-رسانه‌ها: سايت «انتخاب» نوشت: ماههاست روزنامه کیهان دیگر کسی را برای سوژه کردن و سوءاستفاده از سخنانش پیدا نمی‌کند و لاجرم، به جستجو در فیس‌بوک پناه آورده و با فردی آشنا شده به نام داریوش سجادی. این روزنامه در این میان به این نتیجه رسیده که خود مي‌تواند راساً اقدام کرده و به تولید خلق الساعه «مشاور» برای آنچه «سران فتنه» مي‌خواند، اهتمام ورزد!

این فرد عضو روابط عمومی روزنامه تهران تایمز در ایران بوده و در یکی از صدها هفته نامه ی ایام اصلاحات مطلب مي‌نوشته است و از قضا پس از سفر و ماندگاری اتفاقی در آمریکا، در خبرنامه گویا نیز مطلب مي‌نوشت و سپس مجری و دبیر سیاسی تلویزیون هما (با 5 نفر کادر فنی و محتوایی و ...) شد. روزنامه کیهان چند سال پیش که این فرد در سایت «گویا» مطلب مي‌نوشت، ابتدا از او با عنوان نویسنده «ضدانقلاب» یاد مي‌کرد. این عنوان پس از 6 ماه به «نویسنده روزنامه‌هاي زنجیره ای اصلاحات» تبدیل شد. پس از حضور این فرد در تلویزیون هما و سپس تعطیلی این شبکه، کیهان مطالب او را با عنوان «دبیر سیاسی تلویزیون هما» منتشر مي‌کرد.

اما در شرایطی که تقریبا همه ی چهره‌هاي شاخص گروه‌هاي منتقد دولت نهم و دهم، خود را به گوشه راندند، کیهان کسی را پیدا نکرد و از قضا متوجه شد مطالب این فرد - که به صورت اتفاقی در بلاد کفر نیز زندگی مي‌کند - نزدیکی بسیاری به دیدگاههای این روزنامه دارد، ترجیح داد جعل عنوان کند. کیهان ابتدا او را «مسئول تلویزیون هما» کرد و این اواخر نیز در اقدامی عجیب که حتی خود این فرد نیز باورش برایش مشکل است، تبدیل به «مشاور سابق کروبی» شده است! و جالب آنکه برخی سایت‌هاي اصولگرا نیز از این عنوان برای این فرد استفاده مي‌کنند!

نکته جالب تر اینکه این همه جعل عنوان و رشد چند شبه برای این نویسنده، حتی با واکنش و تکذیب او نیز مواجه نشده و البته میزان «توهم تاثیرگذاری» وی را صدچندان کرده به طوریکه او این روزها تصور مي‌کند در وسط همه ی اتفاقات ایران قرار دارد و یک یادداشت او ، معادلات داخلی و حتی خارجی را بهم مي‌زند، و ... ظاهراً این فرد نیز از این همه عناوین کشکی و بی ربط بدش نمی آید و این روزها سعی مي‌کند خاطراتی در مورد سالهای حضورش در دفتر کروبی به عنوان مشاور!!! برای خود و احیاناً اطرافیانش به زبان «فینگلیش» تولید کند!

فردی که آخرین کارش در ایران عضویت در روابط عمومی یک روزنامه بوده، اینک عنوان مشاورت (سابق!) کروبی را یدک مي‌کشد و احتمالاً اگر این فضا ادامه پیدا کند، «کیهان» او را به «مبارز قدیمی پیش از انقلاب ، همراه سران انقلاب اسلامی در زندان‌هاي رژیم شاه و ... و دوست قدیمی دکتر حسن روحانی و مشاور سابق (تاکید مي‌شود سابق!) رییس جمهور» تبدیل مي‌کند، گو آنکه اگر همه مخاطبان اینترنت و سایت‌هاي سیاسی این ادعای کیهان را باور نکند، لااقل خود این نویسنده، آن را باور کرده و اعتماد به نفس سنگینش، سنگین تر مي‌شود!

در این میان، دروغگویی کیهان برای نسبت دادن مواضع خودش به جریان‌هاي فکری و سیاسی مقابلش، نشاندهنده ته کشیدن توجیهات و البته بی سوژه‌گی این روزنامه است که برای انتشار اخبار و توجیه تحلیل‌هاي خود، مجبور به چهره سازی آن هم در میان چهره‌هاي درجه شش یا هفت شده است.

۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۷:۴۶
. . . افراط از نظر بزرگان دینی بسیار نکوهیده و زشت است.
بسیاری از جاسوسها و خائنین خود را درلباس دوست معرفی می کنند!! (193105)
مرگ بر تندرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۷:۵۱
.،بابا شریعتمداری رو ولش کنید فردا میگه موسوی و کروبی پسرخاله ی نتانیاهو هستن!بهش الهام شده البته!!!اینا چه حس ششم قوی دارن همه چی بهشون الهام میشه! (193107)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۷:۵۴
اصلاً اسم اين كيهوون میاد یاد... ميوفتم. (193110)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۷:۵۴
کیهان بیچاره مطلب دیگری نداره (193111)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۷:۵۴
خدایا از وسوسه های شیطان به تو پناه می بریم... (193112)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۱۸
بهار بیخودی کیهانو گنده میکنی, ارزش نقل خبر هم نداره (193117)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۲۰
افراطیون فقط بلدن فتنه فتنه بکنند وتهمت وافترا بزنند (193118)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۳۳
درافسانه مرلین درصحنه آخر برای راحت شدن از شر جادوگر منفی فیلم همه یک راه را انتخاب می کنند واون هم پشت کردن و به فراموشی سپردن جادوگر به نظرمن تنها راه مقابله با کیهان وبرادر حسین به فراموشی سپردن وی می باشد (193123)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۳۸
کار نامه این روزنامه را از تیراژش دریابید (193124)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۴۸
به قول علي مطهري عزيز بيش تر مردم ايران حرف هاي شريعتمداري را قبول ندارند و گفته ها و دروغ هايش نيازي به تكذيب ندارد.. . (193126)
فتنه گر بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۵۰
. . . کسانی که در 8 سال گذشته در مقابل بدترین اهانتها به دین و مردم و دزدی از بیت المال زبان در کام کشیدند و منفعت خود را بر نفع مردم ترجیح دادند (193127)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۵۴
ﺑﺎﺑﺎ ﺑﻬﺎﺭ ﺑﻴﺨﻴﺎﻝ ﺑﺮاﺩﺭ ﺣﺴﻴﻦ ﺷﺎﻛﻲ ﻣﻴﺸﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻛﻴﻬﺎﻥ ﭼﺎﭖ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ ﺗﻮ اﻳﻦ ﺳﺮﻣﺎﻱ ﺯﻣﺴﺘﻮﻥ ﺑﺎ اﻳﻦ ﮔﺮﻭﻧﻲ و ﻗﺤﻂﻲ ﮔﺎﺯ, ﻛﺎﻏﺬ اﺯ ﻛﺠﺎ ﺑﻴﺎﺭﻳﻢ ﺑﻨﺪاﺯﻳﻢ ﺗﻮ ﺁﺗﻴﺶ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﻣﺎ ﮔﺮﻡ ﺷﻴﻢ ﺑﺘﻮﻧﻴﻢ ﺑﺸﻴﻨﻴﻢ ﭘﺎﻱ ﻣﺎﻫﻮاﺭﻩ.. (193128)
داریوش سجادی :))))
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۸:۵۵
برادر حسین شریعتمداری قدرت تخیل بالائی داره و برخلاف بعضیا که پیک نیکی هستند، فردی بسیار تکنیکی است :)))))))))))))) (193129)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۹:۳۹
کیهان چرا به فتنه بابک زنجانی،ضراب وتامین اجتماعی ومرتضوی و.... که توی دولت احمدی نژاد پا گرفتند نمی پردازه؟؟؟ مگه پول بیت المال نیست؟؟ حق
الناس نیست؟ (193138)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۲۳:۲۷
اونا در زمینه دور زدن تحریم ها فعالیت می کردند.
به صورت کلی دور زدن تحریم ها برای مردم اگر آب و نون نداشت اما برای ........
....
بگذریم (193190)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۱۹:۵۳
کیهان ریشه در . . . دارد روزی ارتباطش مشخص خواهد شد (193143)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۲۰:۱۰
فعلا برید بالا بیاید پایین فتنه گرید /اخبار رو سالم نمیذارید که/نتایج نظر سنجی مردم تهران رو چرا نذاشتی آها اوباما بهت اجازه نداده حتما.بیچاره ها دلم براتون میسوزه که حتی خودتونم زیرابه خودتون رو میزنید (193147)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۲۳:۰۶
ﻭﺣﻴﺪ ﺟﻮﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﭼﻨﺪ ﭼﻨﺪﻱ? (193182)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۲۱:۲۱
من فکر می کنم بهتر است به مسایل و دغدغه های مردم بیشتر پرداخته شود تا افرادی همچون آقای شریعتمداری و روزنامه شان . نظریات ایشان بردی بیش از تعداد خواننده های روزنامه شان و بینندگان سایت های طرفدارشان ندارد. (193164)
۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ۲۳:۰۴
کیهان متهمی است که متهم میکند

بیچاره ها در همه 3قوه اینقدر فتنه فتنه کردند که یادشون رفت مرتضوی ها کشوررو به پرتگاه بردند (193180)